Արդեն որերորդ անգամ Յուքոմ ընկերությունը հիասթափեցնում է իր հաճախորդներին: Այսօր արդեն մոտ 1 ժամ ողջ Հայաստանը մնացել էր առանց ինտերնետ: Այո-այո, ողջ Հայաստանը, քանզի Յուքոմն այլևս առաջատարն է Հայաստանում: Բայց մի՞թե առաջատարը իրավունք ունի նման կերպ վարվել իր այցելուների հետ:

Պարզապես հետաքրքիր փաստ արձանագրեմ: Երկու օր առաջ գիշերը 00.00-01.00-ի սահմաններում և երեկ նույն ժամին ինտերնետի անջատումներ եղան: Դա այն դեպքում, երբ ողջ աշխարհն աշխատում է Ինտերնետի միջոցով, գործարքներ են կնքվում, կայքեր են աշխատում և այլն.... Ինչևէ, այսօր էլ նույն պատմությունը կրկնվեց: Իսկ պատասխանը նույնն է.
-Հարգելի բաժանորդ, շնորհակալություն ենք հայտնում զանգի համար, մենք ունենք տեխնիկական խնդիրներ, որոնք մեր աշխատակիցները շտկում են ....

Վերջապես գոնե ինտերնետը նորմալ պահեք...  

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել