Newmag.am-ը գրում է․

1991 թվականին հիմնադրել է «Շարմ» հոլդինգը, 1991-2013 թթ. եղել է հոլդինգի գլխավոր տնօրենը, մենեջերն ու կրեատիվ ղեկավարը, 2013 թ. մարտի 5-ից Հայաստանի Հանրային հեռուստառադիոընկերության խորհրդի նախագահն է:

- Ինչո՞ւ է Ձեր հոլդինգը կոչվում «Շարմ»:

– 1991-ին, երբ ստեղծվեց մեր կազմակերպությունը, զբաղվում էինք КВН-ով, թիմը կոչվում էր “Show for Armenian men”, հապավումը գրվում էր “Sharm”, որը տարիների ընթացքում մեզ գլխացավանք էր պատճառում, որովհետև «հմայք» բառն անգլերեն գրվում է “charm”: Սակայն մեր գործընկերները ժամանակի ընթացքում սովորեցին այս անվանմանը, և լրացուցիչ բացատրության կարիք այլևս չկա:

-Ինչո՞վ է զբաղվում «Շարմը»:

– Շոու-բիզնես, գովազդ` իր բոլոր ուղղություններով, մեդիածրագրավորում և արտադրանքի պատրաստում: Հզոր մի ուղղություն էլ պրոդյուսերականն է, որը զբաղվում է մեծ համերգներով, շնորհանդեսներով, մեր հղացած ծրագրերով, որոնք ինքներս էլ իրագործում ենք:

- Այդ բազմաթիվ ծրագրերից որո՞նք եք համարում «Շարմի» համար առանցքային:

– «Մեր բակը», «Երևան-Մոսկվա տրանզիտը», «Երևան» ամսագիրը, որոնք ինքնուրույն ուղղություններ են, մեր բանակին նվիրված մեծամասշտաբ ծրագիրը: Հաջողված ծրագրերից էր նաև «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի «Կարմիր, կապույտ, նարնջագույն» նախագիծը: Սրանց հիմքում դրված է հայերին համախմբելու գաղափարը:

 

- Ավելի շատ պետակա՞ն պատվերներ եք կատարում, թե՞ մասնավոր:

– Մասնավոր:

-Դուք սկսել Եք КВН-ից: Ի՞նչ եղավ ձեր թիմը:

– Մենք երկու անգամ դարձել ենք ԽՍՀՄ չեմպիոն, երկու անգամ էլ` ԱՊՀ: Հետո թիմը բաժանվեց 3 մասի, մի մասը մնաց Մոսկվայում, երկրորդը վերադարձավ Հայաստան, մյուս մասն էլ մեկնեց Եվրոպա և Ամերիկա: Մենք 20 տարեկան տղաներ էինք, ժամանակի ոսկե երիտասարդության ներկայացուցիչներ, քաղաքի կենտրոնում մեծացած երիտասարդներ… կռվում էինք, վիճում` Մոլիերի, Պուշկինի, Շեքսպիրի շուրջ: Բոլորս էլ տաղանդավոր էինք և նպատակ ունեինք: Հիմա մեզնից յուրաքանչյուրը պատասխանատու գործի է, բայց շարունակում ենք ընկերներ մնալ և համագործակցել:

-Դուք էլ կարող էիք դրսում մնալ և շատ ավելի լավ վաստակել:

– Ինձ համար սկզբունքային խնդիր է Հայաստանում մնալը: Ինձ թվում է` հայրենիքում առաքելություն ունեմ: Չեմ մոռանա այս դեպքը. 1991-ն էր, մեր հավաքականը ելույթ էր ունենում Տյումենում: Մի կին հետաքրքրվեց, թե որտեղի՞ց ենք: Պատասխանն առնելուց հետո, զարմացավ. «Ի՞նչ է, Հայաստանում գիրք է՞լ են կարդում»: Եվ ես որոշեցի, որ իմ խնդիրն է լինելու Հայաստանը դրսում արժանապատիվ ներկայացնելը: Հենց այդպիսի նպատակ ունի մեր «Երևան» հանդեսը, որը Հայաստանի համար բրենդ է: Մոսկվայի հայ գործարարների սեղաններին «Երևանի» համարներն են:

- Հայկական հեռուստատեսությունում ի՞նչն եք գնահատում, ի՞նչը` ոչ:

– Ինքս կրթվել եմ հեռուստատեսությունում: Իմ ուսուցիչներն են եղել Ալեքսանդր Մասլյակովը, ռեժիսոր Սերգեյ Նիկոլաևը և հեռուստատեսության շատ հայտնի անհատներ: Այսօր կան հեռուստաալիքներ, որտեղ կարելի է հետաքրքիր ծրագրեր գտնել` տեղեկատվական, ժամանցային… Կարծում եմ` ընդհանուր առմամբ հեռուստատեսությունն այսօր բարեփոխման և նորարարության կարիք ունի: Ինձ համար այս բնագավառում առավել պրոֆեսիոնալ են Հանրային հեռուստատեսության մոտեցումները:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել