Replik.am-ը գրում է․
Facebook սոցկայքի օգտատերերի ¼ -ի համար նյարդայնացնող են այն հաղորդագրությունները, որոնք պարծենկոտություն են պարունակում, հայտնում է The Independent-ի, իսկ սոցկայքերում օգտատերերի էմոցիաների վերաբերյալ հարցումը անցկացրել է PromotionalСodes բրիտանական պորտալը:
Շատ օգտատերեր նաև բացասաբար են վերաբերում իրենց ընկերների կողմից վերջիններիս սիրելիների մասին ռոմանտիկ հաղորդագրություններ տեղադրելուն: Facebook-ի հուզականորեն տրամադրված օգտատերերն ազդում են օգտատերերի 26 տոկոսի վրա:
Ցուցակում հայտնվել են նաև նրանք, ովքեր բողոքում են կյանքից` 22 տոկոս, նրանք ովքեր հաճախ են ստատուսներ գրում` 19 տոկոս, ինչպես նաև կենդանիների և ֆիտնեսի սիրահարները:
Հավելենք, որ պորտալը չի նշում, թե քանի հոգի են մասնակցել հարցմանը:
Նյութի աղբյուր՝ http://replik.am/arm/index.php?id=46865
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել



