Ինչո՛ւ է մեր երկրում ամեն բան կամաց-կամաց արժեզրկվում: Անկախացումից  հետո  կոչումներ  ու  շքանշաններ  ենք  շռայլում  ում  պատահի: Պաշտոնական    այցով  կամ  ուղղակի  Հայաստան  ժամանած  ամեն  հյուրի  շտապում    ենք  «Մովսես  Խորենացի», «Ներսես Շնորհալի»  կամ  այլ  արժեքավոր  շքանշաններ  շնորհել  ու  հպարտանալ  մեր  այդ  «պատվաբե ր »  քայլով: Ովքե՞ րեն  այդ  մարդիկ, ինչի՞  համար  ստացան  մեր  երկրի  բարձրագույն  շքանշանը  կամ  «Պատվավոր  քաղաքացի» կոչումը, երբ  մեր  երկրի  շատ  քաղաքացիներ  նույնիսկ անձնագիր  չեն  կարողանում  ստանալ: Իսկ  ամենածիծաղելին  «Վաստակավոր  արտիստ»-ի  կոչում  շնորհելու  մեխանիզմն  է   և  այդ  երբեմնի  բարձր  տիտղոսը  այսօր  արժեզրկվել  է  ու  որևէ  մեկին  այն  «նվիրելիս» մենք  այլլևս  չենք  հպարտանում, այլ  զարմանում  ենք  ու  զայրանում: Շատ  կցանկանայի  իմանալ, թե  ի՞նչ  սկզբունքներով  են  ընտրվում  հերթական «վաստակավորները», ինչպիսի՞  չափանիշներ  են  սահմանված, ո՞ւմ  բարի  կամեցողությամբ  մենք  այսօր  ունենք  այսքան  «վաստակավորներ»: Որևէ  մեկն  ինձ  կբացատրի, թե  ինչի՞  համար  են  այս  բարձր  կոչումը  կրում  Արամոն  և  Շուշան  Պետրոսյանը, Լեյլա  Սարիբեկյանը  ու  Արսեն  Գրիգորյանը, Ալլա Լևոնյանը  և Հրանտ  Թոխատյանը, Արման  Հովհաննիսյանն  և  Հայկոն, Դավիթ  Ամալյանը  և  ուրիշներ , ի՞նչ  վաստակի  համար  են  նրանց  տրվել  մշակույթի  ոլորտի  այս  բարձր  կոչումը: Իհարկե  կան  մարդիկ, ովքեր  արժանի  են  և  պետք  է  վաղուց  ստանային  այսպիսի  բարձր  գնահատական, բայց  վերը  թվարկած    մարդիկ  ինչի՞ համար  են  արժանացել  նման  պատվի: Իսկ  դուք  լսել  եք՞ , թե  նրանք  որքնա  աղքատիկ   բառապաշար  ունեն, որքան  անգրագետ  են  խոսում  հարցազրույցների  ժամանակ: Նախկինում  Ռուբեն  Մաթևոսյանը, Օֆելյա  Համբարձումյանը, Հովհաննես  Բադալյանը,  Նորհայր  Մնացականյանը   երկարատև  տարիների  քրտնաջան  աշխատանքի  շնորհիվ  են  միայն  կարողացել  արժանանալ  որևէ  կոչման  և  իրենց  կերպարներով  օրինակ  են  հանդիսացել   սերունդների  համար: Իսկ  ներկա  “տիտղոսավորներից”  ինչ՞  օրինակ  ենք  վերցնելու  մենք: Այնպիսի  «բեմական» հագուստներով, տրիկոներով  են  հայտնվում  բեմում, որ  ամաչում  ես  նրանց  այդ  կոչումով  երջանկացնողների  փոխարեն, այնպիսի  արտահայտություններ  են  օգտագործում, որ   հարիր  չէ  նման  կոչման  տեր  անձնավորությանը: Ո՞վ և  ինչո՞ւ է  մի  քանի  տարի  «շոու-բիզնեսում»  գտնվող  «արտիստներին» նման  պարգևների  արժանացնում, ինչո՞ւ  Մշակույթի  Նախարարությունը  չի  հստակեցնում  այս  մեխանիզմը, ո՞ւմ  և  ե՞րբ  են  հարցրել նրանց  վաստակի  մասին: Հաստատ  այստեղ էլ  է  գործում  խնամի-ծանոթ-բարեկամ-թիկունք   ավանդական  մոտեցումը: Մնում  է  Ջուսին  ու  Շպրոտին, Արամ MP3-ին  ու Գարիկին, Վահրամ  Պետրոսյանին  ու Լիլիթ Հովհանիսյանին, Անի Երանյանին ու  Արփինե  Իսրաելյանին(«Աննա» հեռուստասերիալ)   էլ  «Վաստակավոր  արտիստ»-ի  կոչում  շնորհեն  ու   ամեն  ինչ  իր  տեղում  կհայտնվի: Ամոթ  է,   սթափվե՛ք կոչումներ  շռայլող  պաշտոնյաններ, դուք  խայտառակում  եք  մեր  ազգը, մեր  մշակույթը  ու  մեր  Մեծությունների  անունները  թողնում  եք  ստվերում` անհարկի  «Վաստակավորներ»  նվիրելով  մեր  փոքրիկ  ազգին: Վաստակավորներին  հանդիսատեսը  ծափահարում  է  ինքնաբուխ, այլ ոչ թե  հաղորդավարների  բազմաթիվ  խնդրանք-աղերսանքներից  հետո: Ինչպես  կարելի  է  ֆոնոգրամմա  երգող, շատ  դեպքերում  էլ  նվնվացող, փողոցային  բառերով  համերգ   ու  հաղորդում վարողներին  շնորհել  այս  կոչումը: Իսկ  մեր  երկրում  և  արտասահմանում  անցկացվող  երաժշտական  մրցանակաբաշխությունները  ուղղակի  կարելի  է  խեղկատակություն  համարել: Տարբեր  անվանակարգերում  «լավագույնների» կոչմանն  արժանացածներին  շքեղ  բնակարաններ  ու  ավտոմեքենաներ  նվիրողների  ուշադրությունը  կցանկանայի  հրավիրել «Ժողովրդական  արտիստուհի» Վարդուհի  Վարդերեսյանի  անձին, ով  երկար  տարիներ  ապրում  է  մեկ  սենյականոց  բնակարանում, դե  իրեն  էլ  նվիրեք  շքեղ  բնակարան: Վստահ  եմ, որ  այս  ամենը  կդադարի  միայն  այն  ժամանակ, երբ  ասպարեզի  տերն  ու  տիրականը  չլինեն  Արթուր  Գրիգորիչի  նմանները: 

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել