Panorama.am-ը գրում է.
ՀՀ ԱՆ կարևորում է պետական ռեգիստր այցելող քաղաքացի և սպասարկող անձնակազմ հարաբերությունները: Այս մասին լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասել է ԱՆ տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պետ Ծովինար Խաչատրյանը և նշել, որ այդ նպատակով արդեն իսկ ռեգիստրի կենտրոնական մարմնում անց են կացվել հարցումներ, որոնք ամփոփվել են ՀՀ ԱՆ-ում:
Հարցումների արդյունքում պարզվել է, որ քաղաքացիները հիմնականում դժգոհում են հերթերից: Այսօր արդեն մի քանի պատուհան է ավելացվել ռեգիստրում՝ հերթերը նվազագույնի հասցնելու համար:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ
Նյութի աղբյուր՝ http://www.panorama.am/am/law/2014/03/29/low/
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել



