Մաման ծաղկաման, ես երբեք չէի կարծի, որ մի այլ կարգի հարգանքով կլցվեմ Թաթուլի ու Սպիտակցի Հայկոյի «արվեստի» հանդեպ, բայց դա եղավ.... եղավ, երբ ես լսեցի ու դիտեցի երաժշտական այս գլուխգործոցը: Սենց մի քանի տեխնիկական հարց.

1. Ինչո՞ւ է երգիչը միկրոֆոնի տեղը ոսկեգույն ֆեն օգտագործում:

2. Էս կլիպի մեջ էն չուլկու մատերիալով աչքերը փակած աղջիկները իրո՞ք գիտեին, որ սենց ատստոյի տակ են պարում:

3. Ի՞նչ ա նշանակում ու առհասարակ, աֆրիկյան ո՞ր ցեղի դիալեկտով ա «Օլյա, բուչա բուդաբի, Օլյա բամբի» միստիկ արտահայտությունը:

4. Երգի բառերի հեղինակը какой русской школ скончался? ... Ես նենց թեթևի մեջ ռուսերեն գիտեմ ու ինձ կանտուզիա հասցրին այնպիսի տողեր այս երգում, ինչպիսիք են.

- Осень мне льеться на руки, в мокрых мыслях дает звуки (իմ բանականությունը Error ա տալիս, երբ փորձում եմ պատկերացնել այդ տեսարանը)

- Что тянет тебе ко мне, жарит как огонь заклинаний (դե վերջացրու, գրողը տանի)

- Ревность это зверь.... нашИ счастие... (О_о)

5. Դատելով կլիպի վերջաբանից, կարելի՞ է արդյոք ասել, որ էս շուխուռի իմաստը էն էր, որ ինքը ուզում էր հրատապ Օլյային բուչա բուդաբի աներ...


Հ.Գ. էսի երգ չէր, էսի մարդկության դեմ հանցագործություն էր.

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել