Ameriabank CJSC տեղյա՞կ եք, որ ի տարբերություն ձեզ, օրինակ ԱԿԲԱ, Կոնվերս, Արարատբանկերը ձեր պես դիշովի ուզվորության մեթոդը չեն օգտագործում` հաճախորդների/հաշիվների բազան արհեստական ավելացնելու նպատակով։
Նշածս բանկերը միջազգային տրանսֆերներ ստանալու համար չեն ասում` կամ մեր մոտ հաշիվ բացեք, կամ պետք է 1% միջնոդավճար վճարեք, երբ միջնորդավճարը փոխանցվելուց արդեն վճարվել է։
Կարծեմ տարի-տարիուկես առաջ էր, որ վաճառվեց բանկը։ Ուզում եմ իմանալ, հաճախորդների/հաշիվների բազան ֆեյքվի ձևով ավելացնում եք, որ հաջորդ անգամ նոր գնորդին ծախվելուց ավելի մե՞ծ թվով հաճախորդ/հաշիվներ ցույց տաք։
Իսկ կարո՞ղ ա ամեն առումով #թոփության #իմիտիացիան էր պատճառը, որ վաճառքի գործարքը չօգնեց հասնել վաճառքի ենթադրյալ նպատակին...
Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=25380153254906967&id=100000169253029&mibextid=wwXIfr&rdid=gG1z29mCKyqcjjCe#
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել



