Starnews.am-ը գրում է.
Այն, որ երգչուհի Հռիփսիմե Հակոբյանը բրենդամոլ է, նորություն չէ: Chanel, Gucci, Dolce and Gabbana, Versace, Louis Vuitton. սրանք երգչուհու ամենասիրելի բրենդներն են, քանի որ Հռիփսիմեն պարբերաբար սոցցանցի իր էջերում այս ապրանքանիշների իր հագուստներն ու աքսեսուարներն է ցուցադրում: Դժվար չէ համացանցում փնտրել ու գտնել դրանց իրական արժեքներն ու հասկանալ, որ Հռիփսիմե Հակոբյանը բավական մեծ գումարներ է ծախսում իր հագուստների, կոշիկների և աքսեսուարների վրա:
Այս անգամ Հռիփսիմեն կրկին փայլել է իր չտեսությամբ և ցուցադրել է ամուսնու՝ երգիչ Մարտին Մկրտչյանի նվերն իրեն՝ Chanel ապրանքանիշից՝ նշելով, որ սա իր անքուն գիշերների դիմաց է:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ:
Նյութի աղբյուր՝ https://starnews.am/1-124/
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել