Starnews.am-ը գրում է.

Այն, որ երգչուհի Հռիփսիմե Հակոբյանը բրենդամոլ է, նորություն չէ: Chanel, Gucci, Dolce and Gabbana, Versace, Louis Vuitton. սրանք երգչուհու ամենասիրելի բրենդներն են, քանի որ Հռիփսիմեն պարբերաբար սոցցանցի իր էջերում այս ապրանքանիշների իր հագուստներն ու աքսեսուարներն է ցուցադրում: Դժվար չէ համացանցում փնտրել ու գտնել դրանց իրական արժեքներն ու հասկանալ, որ Հռիփսիմե Հակոբյանը բավական մեծ գումարներ է ծախսում իր հագուստների, կոշիկների և աքսեսուարների վրա:

Այս անգամ Հռիփսիմեն կրկին փայլել է իր չտեսությամբ և ցուցադրել է ամուսնու՝ երգիչ Մարտին Մկրտչյանի նվերն իրեն՝ Chanel ապրանքանիշից՝ նշելով, որ սա իր անքուն գիշերների դիմաց է:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել