Tesadasht.am-ը գրում է.
2000 թվականից սկզբին Երևանում սկսվեց ջրաչափերի զանգվածային տեղադրման ու բնակիչների հետ ջրամատակարարման և ջրահեռացման ծառայությունների պայմանագրերի կնքման գործընթացը, որի շնորհիվ հնարավոր դարձավ կարճ ժամանակամիջոցում արմատապես շտկել իրավիճակը ջրամատակարարման ասպարեզում: Սակայն ժամանակի և ֆինանսական միջոցների սղության պատճառով մի շարք խնդիրների լուծումը թողնվեց ապագային, այդ թվում մատակարարվող և վաճառվող ջրի ծավալների հստակ հաշվառումը մասնավոր տնատիրություններում:
Բանն այն է, որ գործող օրենսդրությամբ, մասնավորապես ՀՀ կառավարության 2004թ. հունվարի 22-ի թիվ 130 Ն որոշմամբ, ջրաչափերը պետք է տեղադրված լինեն բաժանորդի տարածքից դուրս, վերջինիս անհատական ջրագծի վրա, ջրամատակարար կազմակերպության և բաժանորդի իրավասությունների սահմանազատման, այսինքն՝ ընկերությանը պատկանող փողոցի ջրագծի և բաժանորդի անհատական ջրագծի հատման կետին հնարավորինս մոտ վայրում: Մինչդեռ մեզանում ջրաչափերը որպես կանոն տեղադրվել են շինությունների ներսում:
Առաջին հերթին խոսքն այն սպառողների մասին է, ովքեր.
- նախկինում ունեցել են ապօրինի ջրագիծ, որը կառուցված է եղել առանց ջրամատակարար կազմակերպության կողմից տրված պարտադիր «Տեխնիկական պայմանի»: Նշված անձինք բաժանորդ են դարձել որպես փաստացի սպառող և տեղադրել են ջրաչափ՝ սպառածի դիմաց վճարելու պայմանով:
- ունեցել են «Տեխնիկական պայման», սակայն ջրաչափական սարքը տեղադրել են ոչ թե նրանում նշված վայրում, այլ կառույցի ներսում:
Դա հանգեցրել է նրան, որ, մասնավորապես.
- ընկերությանը պատկանող փողոցի ջրագծից մինչև բաժանորդի ջրաչափ հատվածից իրականացվում են ապօրինի միացումներ, որով կատարված ջրի ծախսը չի հաշվառվում,
- բաժանորդը չի շտապում վերանորոգել սեփական վթարված ջրագիծը, ինչը ջրի կորստի է բերում,
- առկա է վտանգ, որ ջրամատակարարման ընդհատումների դեպքում վթարված խողովակներից կարող է ներթափանցել անձրևաջուր, գրունտային կամ կոյուղաջուր և վտանգել թաղամասի բնակիչների առողջությունը,
- կամայականորեն, առանց տեխնիկական հիմնավորման կառուցված ջրագծերի պատճառով ընկերությունը հաճախ դժվարություններ է ունենում բաժանորդների ջրամատակարարման ապահովման գործում,
- ընկերության մասնագետ-տեսուչները ստիպված են լինում ավելորդ անգամ անհանգստացնել բաժանորդներին՝ ջրաչափերի ցուցմունքները գրանցելու համար, ինչը խոչնդոտում է սպասարկման որակի բարձրացմանը: