Panorama.am-ը գրում է.
Ֆրանսիայի կայուն զարգացման հանձնաժողովն ընդունել է մի փոփոխություն, որով արգելվում է «Սև ուրբաթ»-ի գովազդները: Դրա հեղինակները քննադատում են ակցիան՝ ավելորդ սպառման համար վնասակար ներդրման համար, ինչը բացասաբար է անդրադառնում շրջակա միջավայրի վրա: Այս մասին գրում է euronews-ը։
«Սև ուրբաթ»-ը, որը տեղի է ունենում Գոհաբանության տոնին հաջորդող ուրբաթ օրը, առաջին անգամ տեղի ունեցավ ԱՄՆ-ում 2013-ին: Այս ժամանակահատվածը համարվում է Սուրբ Ծննդյան և Նոր տարվա գնումների սեզոնի սկիզբը, երբ խանութները հաճախ հաճախորդներին տրամադրում են մեծ զեղչեր:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ:
Նյութի աղբյուր՝ https://www.panorama.am/am/news/2019/11/28/%D5%96%D6%80%D5%A1%D5%B6%D5%BD%D5%AB%D5%A1-%D5%8D%D6%87-%D5%B8%D6%82%D6%80%D5%A2%D5%A1%D5%A9/2203215
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել