Panorama.am-ը գրում է.

Ֆրանսիայի կայուն զարգացման հանձնաժողովն ընդունել է մի փոփոխություն, որով արգելվում է «Սև ուրբաթ»-ի գովազդները: Դրա հեղինակները քննադատում են ակցիան՝ ավելորդ սպառման համար վնասակար ներդրման համար, ինչը բացասաբար է անդրադառնում շրջակա միջավայրի վրա: Այս մասին գրում է euronews-ը։

«Սև ուրբաթ»-ը, որը տեղի է ունենում Գոհաբանության տոնին հաջորդող ուրբաթ օրը, առաջին անգամ տեղի ունեցավ ԱՄՆ-ում 2013-ին: Այս ժամանակահատվածը համարվում է Սուրբ Ծննդյան և Նոր տարվա գնումների սեզոնի սկիզբը, երբ խանութները հաճախ հաճախորդներին տրամադրում են մեծ զեղչեր:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել