«Այժմ վարորդների մի մասը սովորում է երթևեկության կանոնները: Եթե նախկինում վարորդների 99% չգիտեին, հիմա այդ ցուցանիշը հասել է 90%-ի»,-ասաց նա` հավելելով, որ այդ ամենի արդյունքում ավելի է մեծացել անվտանգության ապահովման հնարավորությունը:
«Նոր տեսախցիկները նորություն չեն: Այնքան են տեղադրվել, որ արդեն հարյուրի է հասել, և բոլորի տեղերը հիշել հնարավոր չէ: Դրա արդյունքում վթարները ավելի քչացել են, սակայն վրաերթերը շարունակում են եթե ոչ ավելանալ, ապա մնալ նույն վիճակում»,-ասաց նա:
Տաքսիների վերաբերյալ Էդուրադ Հովհաննիսյանն ասաց, որ Կենտրոնում կանգառ կատարելը, ուղևոր վերցնել կամ իջեցնելը վարորդների համար առաջացնում է խնդիրներ:
«Ով ցանկանում է տաքսի նստել քաղաքի կենտրոնում կամ իջնել, դա նշանակում է, որ վարորդը պետք է վճարի 5000 դրամ, քանի որ բոլոր առաջին գծերը զբաղված են, իսկ երկրորդ գծում կանգնելը խախտում է»,-հայտնեց նա: Ըստ բանախոսի` դա գլխացավանք է դարձել և վարորդների, և ՃՈ-ի համար:
«Նոր տեսախցիկները նորություն չեն: Այնքան են տեղադրվել, որ արդեն հարյուրի է հասել, և բոլորի տեղերը հիշել հնարավոր չէ: Դրա արդյունքում վթարները ավելի քչացել են, սակայն վրաերթերը շարունակում են եթե ոչ ավելանալ, ապա մնալ նույն վիճակում»,-ասաց նա:
Տաքսիների վերաբերյալ Էդուրադ Հովհաննիսյանն ասաց, որ Կենտրոնում կանգառ կատարելը, ուղևոր վերցնել կամ իջեցնելը վարորդների համար առաջացնում է խնդիրներ:
«Ով ցանկանում է տաքսի նստել քաղաքի կենտրոնում կամ իջնել, դա նշանակում է, որ վարորդը պետք է վճարի 5000 դրամ, քանի որ բոլոր առաջին գծերը զբաղված են, իսկ երկրորդ գծում կանգնելը խախտում է»,-հայտնեց նա: Ըստ բանախոսի` դա գլխացավանք է դարձել և վարորդների, և ՃՈ-ի համար:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ
Նյութի աղբյուր՝ http://www.haynews.am/hy/1372494679
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել



