Ողնաշարը մարմնի հենարանն է և ամբողջ մարմնի առանցքը։ Այն միանում է կողերի, կոնքի և գանգի ոսկրերի հետ։

Ողնաշարը կազմված է 33-34 ողերից և բաժանվում է 5 հատվածների։ Նրանում տարբերում են հետևյալ բաժինները՝

  • Պարանոցային (7 ող)
  • Կրծքային (12 ող)
  • Գոտկային (5 ող)
  • Սրբոսկրային (5 ող)
  • Պոչուկային (3-4 ող)

Օրգանիզմի առողջությունը կախված է ողնաշարից: 

Ահա 5 բան, որ պետք է անեք ողնաշարի համար
Ճիշտ կոշիկ հագեք

Վատ կոշիկը կարող է տարբեր հիվանդությունների պատճառ դառնալ, որոնք երկար տարիներ չեք կարող բուժել:

Հետևեք կեցվածքին

Աշխատեք միշտ ուղիղ նստել: Դա շատ կօգնի, որպեսզի մի քիչ թեթևացնեք մեջքի ցավը:

Գնեք օրթոպեդիկ ներքնակ և բարձ

Ողնաշարը հանգստանում է միայն այն ժամանակ, երբ քնած եք: Այդ ժամանակ այն վերկանգնվում և հանգստանում է: 

Մերսում արեք

Մերսումները ոչ միայն հանգստացնում են լարված մկանները, այլ նաև արյան մատակարարումն են կարգավորում:

Աշխատեք մեջքի մկանների վրա

Ողնաշարն ամրացնելու համար անհրաժեշտ է ճիշտ վարժություններ անել: Փնտրեք այնպիսի վարժություններ, որոնք հարմար են Ձեր ողնաշարի համար:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել