«Նոյեմբերի 1-ին Իրանի մայրաքաղաք Թեհրանում տեղի ունեցավ Իրանի, Ադրբեջանի և Ռուսաստանի նախագահների հանդիպումը: Սա նման ֆորմատով արդեն երկրորդ հանդիպումն է՝ առաջինը եղել է 2016 թվականի օգոստոսին:
Հանդիպումներում քննարկվող հիմնական թեման, իհարկե, նավթն ու գազն են, որոնք գտնվում են Կասպից ծովի տակ, և պետք է որոշեն, թե ոնց են բաժանելու իրար մեջ: Բայց կա նաև մի թեմա, որը շատ ավելի հետաքրքիր է Հայաստանի համար: Եթե ավելի ճիշտ ձևակերպենք՝ մտահոգիչ: Ընդ որում՝ մեղմ ասած: Խոսքը, իհարկե, այսպես կոչված «Հյուսիս-հարավ տրանսպորտային միջանցքի» մասին է, որը Իրանը կապում է Ռուսաստանի հետ Ադրբեջանի տարածքով: Այդ միջանցքի հիմնական բաղկացուցիչը երկաթուղին է: Ներկայումս Իրանի և Ադրբեջանի երկաթուղիները միացած չեն: Պակասում է մի հատված, որն ընկած է իրանական Աստարա և Ռեշտ քաղաքների միջև: Այդ հատվածը ներկայումս կառուցվում է և տեղական ԶԼՄ-ների պնդմամբ արդեն 90 տոկոսով պատրաստ է: Ինչո՞վ է դա առնչվում Հայաստանի հետ: Առնչությունն ուղղակի է՝ սա Հայաստանը շրջանցող հերթական տրանսպորտային ուղին է: Այդ հանդիպումից ընդամենը մեկ օր առաջ էլ պաշտոնապես գործարկվեց Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթուղին: Իրան-Ադրբեջան երկաթուղու գործարկմամբ տարածաշրջանի բոլոր երկրները կունենան միմյանց հետ երկաթուղային հաղորդակցություն այն դեպքում, երբ ընդամենը մի քանի տարի առաջ այդպիսի հաղորդակցության հնարավոր էր միայն ու բացառապես Հայաստանի տարածքով:
Այսպիսով, Հայաստանի հարևան երկրները Հայաստանի շուրջ կառուցեցին երկաթուղային օղակ, որով կարող են հաղորդակցվել ոչ միայն իրար հետ, այլև լինել շատ ավելի մասշտաբային փոխադրումների բաղկացուցիչ մաս:
«Կարևոր հարցերից մեկը երեք երկրի միջև փոխադրումներն են և փոխադրումներն են Ասիայի և Եվրոպայի միջև: «Հյուսիս-հարավ» միջանցքը կմիացնի այս երկու աշխարհամասերը»,- հանդիպման ժամանակ ասել է Իրանի նախագահ Ռոհանին»,-գրում է թերթը։
Նյութն ամբողջությամբ կարդացեք թերթի այսօրվա համարում:
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել