Ըստ Խ․Խադեմիի՝ 164 կմ-ոց երկաթուղուց 28 կմ-ը թունելներ են, մոտավորապես 10 կմ-ը՝ կամուրջներ։ Թունելների և կամուրջների դեպքում լրացուցիչ բարդություն են հաղորդում ջուրը, որ փորելու դեպքում լցվում է թունելները և սողանքները։
Պաշտոնյայի հավաստմամբ՝ բացի նշված ռելեյֆային խնդիրներից՝ կարևորագույն խնդիր է նաև գումարը, որը կազմում է մոտ 400 մլրդ թուման, այսինքն` մոտավորապես 1 մլրդ դոլար։
Ստացվում է, որ Իրանում, փաստելով այս ուղղության կարևորությունը, միևնույն ժամանակ, բարձր մակարդակով ընդգծում են, որ Ղազվին-Ռաշթ երկաթուղու կառուցման վերջնաժամկետներն անհայտ են, իսկ ապագան՝ մշուշոտ։
#ՄերհարևանԻրանը
Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1546923018704525&set=a.143047842425390.28298.100001605248093&type=3&theater
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել