Newmag.am-ը գրում է.
Նկարը կյանքի ակնթարթի պահն է, որը կարող է պատմել այն, ինչ չի պատմի մարդը։ Նա կարող է շատ բան հասկանալ ինքն իր մասին։ Առանց պատճառի չեն ասում․ «Կողքից երևում է»։
Եկեք նկարը պատկերացնեք որպես այսբերգ։ Ջրի երեսին միայն դրա գագաթն է, որը մեզ փորձում է ներկայացնելգիտակցաբար՝ մեծամասամբ հաջողությունը, երջանկությունը, գերազանցությունը․․․ Սակայն այսբերգի մեծ մասը ջրիտակ է, նույնիսկ եթե նկարը բեմադրված է, մենք ամեն դեպքում կարող ենք տեսնել իրերի իսկական դասավորվածությունը։Հոլիվուդյան ժպիտի տակ թաքնված է ագրեսիան, աչքերում թախիծ կա․․․Հատկապես տեղեկատվական են պատահականարված նկարները, որոնք ունակ են գաղտնիքներ բացահայտել։
Ուշադրություն դարձրեք հետևյալ բաժիններին․
- Նկարներում ինչպիսի՞ն է ձեր միջև եղած տարածությունը
Երևի լսած կլինեք «հարաբերությունների տարածք»-ի՝ դիստանցիայի մասին, որի մեջ մենք մեզ թույլ ենք տալիս։ Որքանմտերիմ է մեզ մարդը, որքան մեծ է վստահությունը, այնքան քիչ տարածություն կա։ Այնպես որ հոգեբանականմտերմության և զուգընկերների միջև եղած տարածությունը փոխկապակցված են։ Նկարներում հեռավորությունըարտացոլում է հոգեբանական մտերմության և վստահության աստիճանը։
- Որքա՞ն է ձեր միջև մարմնական շփումը:
Մարմնական շփումը զուգընկերների միմյանց հադնեպ վստահության մասին է (մենք թույլ ենք տալիս դիպչել մեր մարմնինմիայն նրանց, ովքեր մեզ համար վստանգավոր չեն)։ Ինչպես նաև սեքսուալ ձգողության աստիճանի մասին։ Կիրքը շատդժվար է կեղծել․ նրա մասին կարելի է ստել բառերով, բայց մարմինը չի խաբի։ Սեքսուալ հետաքրքրություն ներկայացնողառարկային ցանկանում ենք մաքսիմալ մարմնական շփում, մարմինն ասես միմյանց ձգում է, զուգընկերներըհնարավորթյան դեպքում փորձում են դիպչել իրար, գրկախառնվել․․․
- Երկու՞սն են ձգտում միմյանց
Իսկական սերը փոխադարձ է, իրականությունն այսպես է, որ հարաբերություններում կարող է հետաքրքված լինեն միայնմեկը, իսկ երկրորդը միայն արձագանքում է օտար ազդակին իր հանդեպ վերաբերմունքին, «թույլ է տալիս սիրել իրեն», ինչպես ասվում է։ Հարաբերությունների այդպիսի տեսակը խոսում է առաջին զուգընկերոջ ցածր գնահատականի մասին, իսկ երկրորդի՝ նարցիսիզմի:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ



