Գուցե կառաջանա էական տարբերություն կոնկրետ վճարովի ճանապարհների և պետական ճանապարհների որակների միջև, քանի որ մասնավորը ձգտելու է ավելի որակյալ կառուցել՝ հաշվի առնելով, որ դրա համար քաղաքացին նաև վճարում է։ Tert.am-ի հետ զրուցում նման տեսակետ հայտնեց տնտեսագետ Վիլեն Խաչատրյանը՝անդրադառնալով ՝ «Հյուսիս–Հարավ» ավտոմիջանցքի որոշ հատվածների վճարովի դառնալու հավանականությանը։
Հիշեցնենք, որ լրագրողների հետ զրույցում ՀՀ տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարար Վահան Մարտիրոսյան հայտարարել էր, որ բոլոր այն հատվածներում, որտեղ հնարավոր է այլընտրանքային ճանապարհ, կարող է երթևեկությունը դառնալ վճարովի։ Խոսքն, ըստ նախարարի, հիմնականում թունելային կամ կամրջային մասերին է վերաբերում, բայց հարցը դեռ քննարկման փուլում է։
Տնտեսագետ Վիլեն Խաչատրյանի խոսքով՝ համաշխարհային պրակտիկայում ընդունված է մասնավոր այլընտրանքային ճանապարհների գաղափարը, որոնք լինում են վճարովի, այսինքն՝ մասնավոր հատվածը ներգրավվում է տվյալ ճանապարհի շինարարությանը և ծախսերը փոխհատուցելու համար սահմանվում են որոշակի վճարներ։
Նյութի շարունակությունը կարող եք կարդալ այստեղ:



