Aadmag.am-ը գրում է.
Գիտեմ, որ թանկ հաճույք է մետրոպոլիտենի նոր կայան բացելը, հատկապես՝ թունելային: Բայց կան ալտերնատիվ լուծումներ: Ըստ իմ սիրողական ուսումնասիրության և դիտարկման՝ լիովին հնարավոր է մետրոպոլիտենի նոր կայան բացել Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջանում, ավելի կոնկրետ՝ Հ.Ա.Թ.-ում: Ուղղակի պետք է Չարբախի կայարանից բացօթյա երկաթգիծ հասցնել ՀԱԹ-ի հարավից և աջ թեքվող մի փոքր թունելով (200-300 մետր) գիծը հասցնել Անդրանիկի արձանի մոտ ենթադրվելիք կայարան:
Ու 2 հատ էլ փոքր, մետաղյա կոնստրուկցիայով կամուրջ՝ Հրազդան գետի վրայով ու Երևան-Վաղարշապատ մայրուղին անցնելու համար: Մնացածը բացօթյա գրունտային աշխատանք է: Մալաթիա – Սեբաստիա վարչական շրջանում բնակվում է ավելի քան 140 000 բնակիչ (միայն ընտրողների թիվն անցնում է 102 հազարը), չհաշված, որ լինելով տոնավաճառային և գյուղատնտեսական մթերքների առևտրային գոտի՝ օրական տասնյակ հազարավոր այլ մարդիկ էլ են այցելում այս վարչական շրջան:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ