Շատ սուպերմարկետների կազմակերպած ակցիաների իմաստը կայանում է նրանում, որ գնորդին առաջարկեն մի ապրանք, իսկ հաջորդ քայլին տպավորություն ստեղծեն, թե դրանով շռայլ նվեր են անում նրան։ Եվ ստացվում է, որ գնորդը գնում է նույն ապրանքը՝ նույն քանակի, բայց իրեն ներշնչում է, իբր շահավետ գործարք է կնքել։
Այս 2 անվճար նրբերշիկներով փաթեթավորումը՝ դրա վառ օրինակ.


Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել



