Պարզվում է՝ այսպես էին առաջ մուլտֆիլմեր ստեղծում։
Կա մի քանի գաղտնիք այն բանի մասին, թե ինչպես էր Դիսնեյը ստեղծում «Ալիսան հրաշքների աշխարհում», «Պիտեր Պենը» և այլ մուլտհերոսների կերպարները։
Այսօր մուլտֆիլմեր ստեղծելու գործընթացը շատ ավելի հեշտ է, քան մուլտիպլիկացիոն ֆիլմերի ստեղծման սկզբին։ Նախկինում նկարիչներն իրենց ձեռքի տակ ունեցած իրերից էին ստանում ամեն ինչ։
Որպեսզի նկարեին բոլորի կողմից սիրված Ալիսային հրաշքների աշխարհից, անիմատորները ստիպված էին իրական մոդելին նկարահանել տարբեր կադրերում։
Քետրին Բոմոնդն այն աղջկա նախատիպն էր, ով հետագայում բարձավ Ալիսան։
Քետրինը հետաքրքրված էր երկու մուլտֆիլմերի ստեղծման պրոցեսով՝ «Ալիսան հրաշքների աշխարհում» և «Պիտեր Պեն»։ Նա ոչ միայն մոդել էր, այլ նաև ձայնագրվել էր որպես հերոսուհի։
Անիմացիայի կլասիկ միջոցը շատ բարդ էր, շատ ժամանակ էր պահանջվում, որպեսզի մտածեին, նկարեին բոլոր կադրերը։ Շաբաթում անիմատորները նկարահանում էին 23-24 վայրկյան տեսահոլովակ։ Այս պայմաններում ստեղծվել են այս մուլտֆիլմերը։
Ուոլթ Դիսնեյը Քետրին Բոմոնդին առաջարկել էր աշխատել իր մոտ, երբ նա տասը տարեկան էր։ Իհարկե, նա համաձայնվել էր։
Աշխատանքի ընթացքում նա կատարել էր ակրոբատական համարներ, նկարահանվել էր տարբեր գործիքների հետ և անգամ ընկել էր։ Եվ այս ամենն այն բանի համար, որպեսզի նկարիչները նկարեին կադրերը։
Կրիկետի խաղը
Նկարահանման հրապարակում
Թռիչք սունկի վրայից
Թեյախմության կադր
Ինչ ասես արել էր Քետրինը
Ընկնելու կադր
Քետրինը համագործակցել է Ուոլթ Դիսնեյի հետ մի քանի պրոյեկտների ժամանակ, իսկ երբ մեծացել է, դարձել է ուսուցչուհի։ Դպրոցում աշխատել է շուրջ երեսուն տարի։
Ուոլթ Դիսնեյի գովազդային տեսահոլովակում 1998թ-ին Քետրինին անվանել են Դիսնեյի Լեգենդ։ Եվ դա լավ է, քանզի նա ձայնագրվել է որպես ամենասիրելի մուլտհերոս՝ Ալիսա։