Տպագիր մամուլի վաճառքի անկումը համաշխարհային միտում է։ 1952թ-ից հրատարակվող բրիտանական «NME» երաժշտական հանդեսն ամեն տարի կորցնում է բաժանորդների մոտ 20 տոկոսը։ Հիմա որոշվել է սեպտեմբերից այն դարձնել անվճար՝ բաժանելով մետրոյի կայարաններում, ուսանողական հանրակացարաններում և այլն։ Նպատակն է պահպանել ավելի քան կեսդարյա ապրանքանիշը (բրենդը), դրա փոխարեն գումար վաստակել կայքի և գովազդի միջոցով։ Կարծում եմ՝ սա տպագիր մամուլը պահպանելու և մրցունակ դարձնելու միակ միջոցն է։
Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/m.yalanuzyan/posts/581439291958992?ref=notif¬if_t=close_friend_activity
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել