Interpress.am-ը գրում է.
Չնայած ես ղեկավարել եմ գործադիր տնօրեններին և ձեռնարկատերերին հսկայական ոլորտներից, գոյություն ունի մի սխալ, որը ես մշտապես նկատում եմ՝ անկախ նրանից, թե ինչ բիզնեսով են նրանք զբաղվում:
Այս սխալն այնքան գերակշիռ տեղ է զբաղեցնում, որ ես կգնահատեի այն ամենաքիչը 10-ից 8 գործարքային առաջնորդների շեղմամբ՝ հաճախ խոշոր ֆինանսական արժեքով:
Ահա այն. նրանք հաջողութուն են ունենում իրենց ներկա բիզնեսով զբաղվելիս և այդ պատճառով բավականին ժամանակ չեն վատնում նոր բիզնեսի համար: Սա սովորաբար նշանակում է, որ ամեն մի քանի ամսվա ընթացքում նրանք կորցնում են հաճախորդներ, և հետո ստիպված են լինում հուսահատորեն պայքարել ավել եկամուտ ունենալու համար:
Քանի որ նրանք մշտապես նոր հաճախորդներ չեն որսում, նրանց եկամուտները դառնում են եզակի՝ խնջույքի և սովի միջև: (Սա կարող է բավականին սթրեսային լինել գործադիր տնօրենների կամ ձեռնարկատերերի համար):
Չնայած նրանք հաճախ են մեղադրում տնտեսությանը, կամ իրենց փորձություններում աճող մրցակցությանը, իրական պատճառը, որից իրենց բիզնեսը տուժում է այն է, որ նրանք սխալ են օգտագործում իրենց ժամանակը:
Նրանք պատասխանում են անմիջական հարցերի, ինչպիսին են՝ հաճախորդների դիմումները, անձնակազմի բողոքները, նոր վաճառքների վրա կենտրոնանալու փոխարեն: Անշուշտ, հաճախորդների և անձնակազմի հարցերին պետք է լուծում տալ, սակայն դրանք չպետք է իրական հանձնարարություններից առաջ դնել, որն է մեծացնել ձեռնարկությունը:
Ինչպես ասել է մենեջմենթի նշանավոր ուսուցիչ Պետեր Դրաքերը. «Բիզնեսի նպատակը հաճախորդ ստեղծելն ու պահելն է»: Եթե մենք մեր ամբողջ ժամանակը հաճախորդներին կառավարելու վրա ծախսենք, ապա նորերը ստեղծելու ժամանակ չի մնա:
Դուք հնարավոր է մտածեք. «Տեսությամբ սա իհարկե հրաշալի է, բայց ինչպե՞ս կարող եմ ես դա ամեն օր անել»:
Ձեզ անհրաժեշտ պատասխանն է. ստեղծել ոչ շատ ծանրաբեռնված օրագրային նշումներ, որը շաբաթվա ընթացքում կնշի նոր բիզնեսով զբաղվելու ժամանակը: Եվ հավատարիմ մնալ դրան:
Չնայած ես ղեկավարել եմ գործադիր տնօրեններին և ձեռնարկատերերին հսկայական ոլորտներից, գոյություն ունի մի սխալ, որը ես մշտապես նկատում եմ՝ անկախ նրանից, թե ինչ բիզնեսով են նրանք զբաղվում:
Այս սխալն այնքան գերակշիռ տեղ է զբաղեցնում, որ ես կգնահատեի այն ամենաքիչը 10-ից 8 գործարքային առաջնորդների շեղմամբ՝ հաճախ խոշոր ֆինանսական արժեքով:
Ահա այն. նրանք հաջողութուն են ունենում իրենց ներկա բիզնեսով զբաղվելիս և այդ պատճառով բավականին ժամանակ չեն վատնում նոր բիզնեսի համար: Սա սովորաբար նշանակում է, որ ամեն մի քանի ամսվա ընթացքում նրանք կորցնում են հաճախորդներ, և հետո ստիպված են լինում հուսահատորեն պայքարել ավել եկամուտ ունենալու համար:
Քանի որ նրանք մշտապես նոր հաճախորդներ չեն որսում, նրանց եկամուտները դառնում են եզակի՝ խնջույքի և սովի միջև: (Սա կարող է բավականին սթրեսային լինել գործադիր տնօրենների կամ ձեռնարկատերերի համար):
Չնայած նրանք հաճախ են մեղադրում տնտեսությանը, կամ իրենց փորձություններում աճող մրցակցությանը, իրական պատճառը, որից իրենց բիզնեսը տուժում է այն է, որ նրանք սխալ են օգտագործում իրենց ժամանակը:
Նրանք պատասխանում են անմիջական հարցերի, ինչպիսին են՝ հաճախորդների դիմումները, անձնակազմի բողոքները, նոր վաճառքների վրա կենտրոնանալու փոխարեն: Անշուշտ, հաճախորդների և անձնակազմի հարցերին պետք է լուծում տալ, սակայն դրանք չպետք է իրական հանձնարարություններից առաջ դնել, որն է մեծացնել ձեռնարկությունը:
Ինչպես ասել է մենեջմենթի նշանավոր ուսուցիչ Պետեր Դրաքերը. «Բիզնեսի նպատակը հաճախորդ ստեղծելն ու պահելն է»: Եթե մենք մեր ամբողջ ժամանակը հաճախորդներին կառավարելու վրա ծախսենք, ապա նորերը ստեղծելու ժամանակ չի մնա:
Դուք հնարավոր է մտածեք. «Տեսությամբ սա իհարկե հրաշալի է, բայց ինչպե՞ս կարող եմ ես դա ամեն օր անել»:
Ձեզ անհրաժեշտ պատասխանն է. ստեղծել ոչ շատ ծանրաբեռնված օրագրային նշումներ, որը շաբաթվա ընթացքում կնշի նոր բիզնեսով զբաղվելու ժամանակը: Եվ հավատարիմ մնալ դրան:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ