Interpress.am-ը գրում է.

Այն ցանկանում է չինական ընկերություններին միջազգայնորեն գովազդել

Նույնիսկ հյուսիսչինական լեզվով խոսող Մարկ Ցուկերբերգը չի կարող ստանալ Չինաստանը՝ թուլացնելով Չինաստանի կողմից Ֆեյսբուքի վրա դրված յոթնամյա արգելքը: Սակայն դա չի նշանակում, որ սոցիալական մեդիայի հսկան այս շուկայում գումար չի աշխատում:

Ֆեյսբուքը հրահրում է տեղական գործընկերներին Չինաստանում օգնել չինական ընկերություններին Ֆեյսբուքում գովազդ դնելու հարցում համոզել՝ նույնիսկ, եթե կայքը հասանելի չի երկրի սահմաններում: Այս մասին հայտնում է Wall Street Journal-ը: Համաձայն Ֆեյսբուքի, չինական ընկերությունների համար գլխավոր լծակը Չինաստանից դուրս ամսեկան 1,39 միլիարդ ակտիվ ֆեյսբուք-օգտատերերին հասնելու հնարավորությունն է:

Ֆեյսբուքն արդեն հաջողություններ է գրանցում չինական ընկերությունների շրջանում, որոնք գովազդներ են տեղադրում այդ կայքում: Այս ընկերությունների ցանկում են Շանհայում տեղակայված օնլայն խաղերի դիզայնով զբաղվող Youzu Interactive ընկերությունը:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել