Interpress.am-ը գրում է.
Ծխողները 2014 թվականին վառել են ավելի քան 5.8 տրիլիոն ծխախոտ: Չնայած այն հանգամանքին, որ ծխախոտից տարեկան 6 միլիոն մարդ է մահանում, American Cancer Society-ի (Ամերիկյան քաղցկեղի ասոցիացիա) և World Lung Foundation-ի (Թոքերի համաշխարհային հիմնադրամ) զեկույցի՝ Ծխախոտային քարտեզի (Tobacco Atlas) նոր հրատարակման համաձայն այն ծաղկում է ամբողջ աշխարհում:
Ելնելով այդ զեկույցից՝ ծխախոտի մասին ներկայացնում ենք 5 ապշեցուցիչ փաստեր, որոնք արժե իմանալ:
- Ծխողները 2014 թվականին վառել են ավելի քան 5.8 տրիլիոն ծխախոտ:
Ամերիկայում և Եվրոպայում վերջին տասնամյակների ընթացքում ավելի ու ավելի քիչ են ծխում, սակայն դա փոխհատուցվում է Չինաստանի հաշվին, որտեղ միջին տարիքի սովորական տղամարդը 2014 թվականին ծխել է ավելի քան 2000 ծխախոտ:
- Ծխախոտն սպանում է իր օգտագործողների առնվազն կեսին:
Մարդիկ հակված են մտածելու, որ թոքերի քաղցկեղի պատճառով առաջացող մահերի պատճառը ծխախոտն է: Դա ճիշտ է. այս հիվանդությունը ամբողջ աշխարհում տարեկան սպանում է ավելի քան 1 միլիոն մարդ: Սակայն թոքերի քաղցկեղը ծխախոտի հետ կապված հիվանդություններից ընդամենը մեկն է, որը կարող է սպանել: Կաթվածը, ինֆարկտը, բրոնխիտը, էմֆիզեման և այլ հիվանդություններ մարդասպանների ցուցակում առաջիններից են:
Նույնիսկ եթե ծխողը որևէ հիվանդություն ձեռք չի բերում, ծխելը կրճատում է այլ պայմաններում ապրելու հնարավորությունները:
- Ծխախոտի ինդուստրիան տարեկան միլիարդներ է ծախսում գովազդի վրա:
Բարեգործական նվիրատվություններից մինչև լոբբի՝ ծխախոտային ինդուստրիան զգալի միջոցներ է ծախսում՝ ծխողների և ծխախոտի կողմնակիցների ավելացման համար: Օրինակ ԱՄՆ-ում ծխախոտային ինդուստրիան ավելի քան 150 լոբբիստներ ունի Վաշինգտոնում, որոնց տարեկան 26 միլիոն դոլար է վճարվում: Զեկույցում նշվում է, որ կազմակերպությունները միլիոնների բարեգործություն են անում իրենց հանրային իմիջը բարելավելու համար:
Սակայն այս ամենը ոչինչ է այն գումարների համեմատությամբ, որոնք ծախսվում են ավանդական մարքեթինգային արշավների վրա, ինչպիսիք են գովազդային վահանակներն ու ամսագրերի գովազդային հայտարարությունները:
Ծխախոտի ինդուստրիան ԱՄՆ-ում գովազդի համար ծախսում է 900 հազար դոլար յուրաքանչյուր ժամ, զեկույցը նշում է, որ եթե դու 5 րոպե ես ծախսում այս հոդվածը կարդալու համար, ծխախոտային արտադրությունը մարքեթինգի վրա կծախսի 75 հազար դոլար:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ