Mediamonitor.am-ը գրում է․
Ամերիկայում առաջին թերթը լույս է տեսել 1704 թ.-ին, երբ ինչ որ մեկն ուզում էր վաճառել Լոնգ Այլնդի իր տունը:
Այդ ժամանակից ի վեր գովազդն ահագին փոփոխությունների է ենթարկվել:
Տարիների ընթացքում մենք ականատես ենք եղել բազմաթիվ գովազդների, որոնց արդյունքներն ավելին են եղել քան տվյալ ապրանքը կամ ծառայությունը վաճառելը: Լավագույն քարոզարշավներն իրենց ազդեցությունն են ունեցել մեր ՝ իրար հետ շփվելու ու հաղորդակցվելու ձևերի, սուրճի ընդմիջումների, աշխատանքային մեր հագուստի ու նույնիսկ հղում արած մեր առցանց հոլովակների վրա:
Այս ամենը հաշվի առնելով՝ մենք կազմել ենք 14 գովազդների ցուցակ, որոնք մշակութային մեծ դեր են ունեցել:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել