«Մեր հանճարները մեր կողքին են» նախաձեռնության շրջանակում տեղադրված կավե քանդակները այսպես կոչված քաղաքային ինստալյացիաներ են, որոնք առաջին անգամ Երևանում չէ, որ օգտագործվում են: Ամբողջ աշխարհում գոյություն ունեն այսպիսի քանդակներ, որոնք պատրաստվում են ամենատարբեր նյութերից՝ թղթից, մոմից, գիպսից, կավից և այլն, և նպատակ ունեն որոշակի կոլորիտ հաղորդել քաղաքին, երբեմն նաև կրթել ու դաստիարակել, որոշակի միտք պրոպագանդել: Դրանք հիմնականում ժամանակավոր են և կազմում են քաղաքի արտաքին ձևավորման տարր: Ամբողջ աշխարհում դրանց չեն վերաբերվում որպես լուրջ, մշտական տեղադրված մոնումենտալ քանդակի...»:
Չէ՞ր կարելի սա շուտ ասել - սա մեկ:
2. Հանճարների թեման փակեցինք հիմա էլ հղում ենք անում «ամբողջ աշխարհին»: Ամբողջ աշխարհում ինստալյացիենրը ամեն դեպքում այսպես չեն կազմակերպվում: Ինստալյացիաների կազմակերպման միանշանակ ձև չկա, բայց այս մոնոպոլ ու թանկ ձևը անհասականալի է, մանավանդ «կամերաներով վերահսկելը»:
3. ՈՒ ամենկարևորը, ինստալյացիաների ժամանակ ուշադրության կենտրոնում արվեստն է և այն կերտողը: Այս դեպքում կիզակետում հայնտվեցին միայն հանճարների անունը: Չկար արվեստ և այն կերտող: Ավելին, այս արձանները ստեղծողի անունը անիմաստ որակազրկվեց, իրեն ուղղակի օգտագործեցին անհասկանալի չէ, թե ինչում:
Հ.Գ.
4. Սա ընդամենը չհաջողված կամ էլ հաջողված ՓՌ ակցիա էր:
«Մեր հանճարները մեր կողքին են» նախաձեռնության շրջանակում տեղադրված կավե քանդակները այսպես կոչված քաղաքային ինստալյացիաներ են, որոնք առաջին անգամ Երևանում չէ, որ օգտագործվում են: Ամբողջ աշխարհում գոյություն ունեն այսպիսի քանդակներ, որոնք պատրաստվում են ամենատարբեր նյութերից՝ թղթից, մոմից, գիպսից, կավից և այլն, և նպատակ ունեն որոշակի կոլորիտ հաղորդել քաղաքին, երբեմն նաև կրթել ու դաստիարակել, որոշակի միտք պրոպագանդել: Դրանք հիմնականում ժամանակավոր են և կազմում են քաղաքի արտաքին ձևավորման տարր: Ամբողջ աշխարհում դրանց չեն վերաբերվում որպես լուրջ, մշտական տեղադրված մոնումենտալ քանդակի...»: