Բայց Հասան Ջեմալի գրքի ավելի լավ գովազդ հնարավոր չէր պատկերացնել: Սկզբում տեսախցիկների առաջ բողոքողի կերպար ես ընդունում, թե գրքից առանց թարգմանչի համաձայնության հանվել են որոշ ծանոթագրություններ, դրանով գրավում ես մարդկանց ուշադրությունը գրքի վրա, ապա վաճառքի հանում քո մոտ եղած խմբաքանակը, որը վաճառվում է, ինչպես ժամանակին տաք կարկանդակը՝ Երևանի «Արարատ» և Կիևի «Դինամո» խաղից առաջ և ընդմիջմանը: ՃՃՃ
Կից նյութը՝ այստեղ
Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/apres.zohrabyan/posts/10205436819822389
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել