Newmag.am-ը գրում է․
1. Խոսեք դանդաղ։ Նախադասությունները պետք է կարճ լինեն։ Վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ հասուն մարդկանց մեծ մասը չի հասցնում ընկալել արտահայտության իմաստը, եթե դրանում 13 բառ կա։ Ասելիքը ձևակերպելիս՝ խոսեք դադարներով՝ առնվազն 6 վայրկյան։
2. Փորձառու առևտրականները, սակայն, ավելի համոզիչ են լինում, երբ երկար արտահայտություններ են ձևակերպում։ Այն արտահայտությունները, որոնց մեջ շատ «և», «կամ» կա, հաճախորդի վրա հիպնոսի ազդեցություն են թողնում։
3. Ձայնի տոնայնությունը բարձրացրեք երկու–երեք րոպեն մեկ։
4. Ուշադրություն հրավիրեք դիրքի փոփոխությամբ, ձեռքի կտրուկ շարժումներով, հարցով (հաճախորդին ևս զրույցի մեջ ներքաշելու համար), կատակով։
5. Կիրառեք հաճախորդին «միանալու» մեթոդը՝ «Հիմա մենք Ձեզ հետ կդիտենք, կմտորենք, կլսենք, կանենք»։
6. Ստեղծեք սպասման պահեր, բորբոքեք հետաքրքրությունը։ «Դա Ձեզ շատ կհետաքրքրի», «Դա ավելի կարևոր է, քան Դուք կարող եք պատկերացնել»։
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ



