Ուշադրությունը կրում է ոչ կամածին բնույթ և աստիճանաբար կայունանում է: Ուշադրությունը զարգացնելու դժվար պահը կապված է նրա հետ, որ երեխաները առաջին անգամ գիտակցաբար կառավարում են իրենց ուշադրությունը կոնկրետ առարկաների վրա այն բևեռելով: Այս դեպքում ուշադրությունը ոչ կամածինից դառնում է կամածին:
Հիշողությունը ևս ոչ կամածին բնույթ է կրում: Երեխան ավելի լավ հիշում է փաստերը, որ իր համար հետաքրքիր է, տպավորիչ: Երևակայության ձևավորումը կախված է խոսքի զարգացումից: Այս տարիքում ընդլայնում է արտաքին միջավայրի հետ երեխայի շփման հնարավորությունը և մտածողության հետ միասին հանդիսանում իրականությունը ճանաչելու միջոց:
Նյութի աղբյուր՝ http://www.facebook.com/photo.php?fbid=450498258328810&set=at.359235827455054.83665.295736243805013.100003940330394&type=1&theater
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել



