1. Beeline-ը նույն ֆիքսված գումարի դիմաց ֆիքսված արագության ինտերնետը տալիս է միայն այն դեպքում, երբ ինձ ստիպում է մեկ տարվա պայմանագիր կնքել: Եթե չեմ կնքում, նույն գումարի դեպքում ավելի թույլ ինտերնետ է տալիս:

2. Beeline-ի սպասարկման կենտրոն զանգահարելը 20-40 րոպե է խլում, իսկ Rostelecom-ի օպերատորը հետս զրուցելիս ներողություն խնդրեց, որ հարցերիցս մեկի պատասխանը ճշտելու համար 25 վայրկյան սպասեցրել էր:

Հ.Գ. Եթե ֆիրման համը չհանի, ես պահպանողական հաճախորդ եմ. հասկանում եմ, որ կապի որակի հետ ժամանակ առ ժամանակ խնդիրներ կարող են լինել, բայց երբ չեն հարգում սեփական սպառողին մարքեթինգի դարաշրջանում, ուրեմն յու թաչ մայ թա լա լա...

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել