Մարկ Ցուկերբերգը` ծրագարվորողների, փողերի և ռիսկերի մասինLife.panorama.am-ը գրում է.

Ես երբեք չեմ մտածել, որ «Facebook»-ը պետք է ժամանցային լինի, այն պետք է օգտակար լինի:   

Արդյունքը այն է, երբ մի գիշերվա մեջ տոննաներով կոդավորումներ ես ստեղծում: 

«Facebook»-ը չէր ստեղծվում ընկերություն դառնալու համար, այն սոցիալական առաքելություն ուներ` աշխարհն ավելի կապակցված և բաց դարձնելու:   

Երբ մի բանից օգտվում եք ընտանիքով և ընկերներով, ավելի ուժեղ եք կապվում այդ բանի հետ: 

Սոցիալական ցանցերը ընկերության այլընտրանք չեն, այլ ընկերությունը շարունակելու միջոց:   

«Սոցիալական ցանց» ֆիլմում ամեն ինչ մի փոքր փոփոխված է, իրականում, «Facebook-ի ստեղծման պատմությունը բավակնին ձանձրալի է: Մենք պարզապես 6 տարի նստած կոդեր էինք գրում:   

Բիզնեսում ամենագլխավորը ինչ-որ կարևոր բան ստեղծելն է: Ես պարզապես աշխատում էի մի աբնի վրա, որից ինքս էլ կցանկլանայի օգտվել: 

Եթե մարդն ուղեղ ունի, նա պարզապես բարոյական իրավունք չունի աշխատել ոչ իր համար` իր ժամանակի մեծ մասն ու ստացած արդյունքները նվիրելով գոերծատուին: 

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել