Life.panorama.am-ը գրում է.
Ես երբեք չեմ մտածել, որ «Facebook»-ը պետք է ժամանցային լինի, այն պետք է օգտակար լինի:
Արդյունքը այն է, երբ մի գիշերվա մեջ տոննաներով կոդավորումներ ես ստեղծում:
«Facebook»-ը չէր ստեղծվում ընկերություն դառնալու համար, այն սոցիալական առաքելություն ուներ` աշխարհն ավելի կապակցված և բաց դարձնելու:
Երբ մի բանից օգտվում եք ընտանիքով և ընկերներով, ավելի ուժեղ եք կապվում այդ բանի հետ:
Սոցիալական ցանցերը ընկերության այլընտրանք չեն, այլ ընկերությունը շարունակելու միջոց:
«Սոցիալական ցանց» ֆիլմում ամեն ինչ մի փոքր փոփոխված է, իրականում, «Facebook-ի ստեղծման պատմությունը բավակնին ձանձրալի է: Մենք պարզապես 6 տարի նստած կոդեր էինք գրում:
Բիզնեսում ամենագլխավորը ինչ-որ կարևոր բան ստեղծելն է: Ես պարզապես աշխատում էի մի աբնի վրա, որից ինքս էլ կցանկլանայի օգտվել:
Եթե մարդն ուղեղ ունի, նա պարզապես բարոյական իրավունք չունի աշխատել ոչ իր համար` իր ժամանակի մեծ մասն ու ստացած արդյունքները նվիրելով գոերծատուին:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ



