Այս ֆոտոշարքում ներկայացված է գովազդային հակասական 9 պաստառ: Արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարություն ապահովելու համար անհրաժեշտ է էմոցիոնալ ազդեցություն գործել մարդկանց վրա: Տարածված մեթոդներից է շոկային զգացողություն առաջացնել դիտողների շրջանում: Այս գովազդներից շատերը ստիպում են ավելի խորությամբ ընկալել դառը ճշմարտությունը, մյուսները կոտրում են կարծրատիպերը: Իրենց հակասականության պատճառով դրանք տարբեր կերպ են ընկալվում տարբեր մարդկանց կողմից: Անկախ նրանից, թե յուրաքանչյուրն ինչպես կընկալի այս գովազդներից յուրաքանչյուրը, դրանք միանշանակ ծառայում են այն նպատակին, որի համար նախատեսված են: Այս գովազդային պաստառները զանազան էմոցիաներ են արթնացնում և այդ կերպ ուշադրություն գրավում իրենց վրա: Դրանք մարդկանց մտածելու առիթ են տալիս: Մի խոսքով, այս պաստառների հեղինակները գիտեն, թե ինչպես պետք է հզոր ու տպավորիչ գովազդներ ստեղծել:  

9 – Արիել

Ariel

©Ariel

8 – Մարդկանց մի վերաբերվեք այնպես, ինչպես չեք ուզում, որ նրանք ձեզ վերաբերվեն:

Humans or Animals

© Humans or Animals

Sisley

© Sisley

6 – Մի գնեք էկզոտիկ կենդանիներից պատրաստված հուշանվերներ

WWF

© WWF

5 – Դե նա գոնե Toyota Prius է վարում:

Toyota Prius

© Toyota Prius

Luxor Hot tubs & Saunas

© Luxor Hot tubs & Saunas

Amnesty International

© Amnesty International

2 – Դադարեցրեք կանանց կեղեքումները իսլամական աշխարհում  

International Society for Human Rights Print Advertisements

© International Society for Human Rights

1 – Ձեր մաշկի գույնը չպիտի կանխորոշի ձեր ապագան 

International League Against Racism and Anti-Semitism

© International League Against Racism and Anti-Semitism

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել