Panorama.am-ը գրում է.

1939 թվականի հոկտոմբերի 24-ին ԱՄՆ-ի Դելավեր նահանգի առևտրի կենտրոններից մեկում առաջին անգամ վաճառքի հանվեցին նեյլոնե զուգագուլպաները, որոնք անսպաելի իրարանցում առաջացրեցին դրանց երկրպագուների շրջանում:

Ներկայացնում ենք մի քանի հետաքրքիր փաստ` կանանց հանդերձանքի այդ անփոխարինելի մասնիկի մասին:


1. DuPont քիմիական կոնցեռնի լաբորատորիայում 1838 թվականին 
ավարտվեցին նեյլոն սինթետիկ նյութի մշակման աշխատանքները, որոնք 
ուղեկցվում էին  ակտիվ գովազդով:

 


2. Զուգագուլպաների ֆաբրիկա Ֆիլադելֆիայում. Լյուիս Հայն
Պետք է նշել, որ այդ ապրանքի հայտնվելը ամերիկուհիների շրջանում մեծ
հետաքրքրություն առաջացրեց, սակայն առաջին ամիսներին դրանք հասանելի էին 
միայն արտադրող ընկերության աշխատակիցներին:


3.Նեյլոնե զուգագուլպաների փորձնական զույգը ուժ և ամրություն էին տալիս 
ցանկացած գործվածքի:



4. Հետագայում հեղափոխություն առաջացնող հագուստի հանդիսավոր 
ցուցադրությունը տեղի ունեցավ Նյու-Յորքում` 1939 թվականին, 
DuPont արտադրող ընկերության կողմից:Քանի որ զուգագուլպաները 
պատրաստվում էին բնական մետաքսից, գովազդային 
արշավի ընթացքում ամերիկուհիներին նաև ներկայացվեց , որ «նեյլոնի 
փոխարեն մետաքսից զուգագուլպաներ կրելը, նույնն է, ինչ ձին գերադասել մեքենայից»:


5. Հրաշք-ապրանքի վինտաժային գովազդը: Ի տարբերություն մետաքսի`
նեյլոնը լավ ձգվում է, պահպանում ձևը և զուգագուլպաները դիմացկուն են 
դարձնում ցրտին և խոնավությանը:

 

6. Ամերիկայում զուգագուլպաների ազգային վաճառքը սկսվել է 1940-ի մայիսի 
15-ից` ստեղծելով հսկայական հերթեր:


7. Նորույթի մի քանի գնորդներ դրանք հագնում էին անմիջապես փողոցում: 
Վաճառքի առաջին օրը Նյու-Յորքում վաճառվել է 780 հազար հատ
զուգագուլպա: 40-ականների ավարտին վաճառքի քանակը 3 մլն անգամ ավելացավ:


8.Այս ժամանակաշրջանի գովազդային ֆոտոշարքը:


9. 1941-ին Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի հետ կապված նեյլոն արտադրող ընկերությունը սկսեց պատրաստել օդապարիկներ, հագուստ և բանակի համար նախատեսված այլ պարագաներ: Նեյլոնային զուգագուլպաները խիստ սակավացան:


10. Սակայն նորաձև երևալու ցանկությունը առավել ուժեղ գտնվեց
և ելք ստեղծվեց. զուգագուլպաները հնարավոր դարձան նկարել:


11.Եթե տոնական ճաշկերություների ժամանակ կոկտելային հագուստին 
անհրաժեշտ էր զուգագուլպա, ապա դրանք ստանում էին ներկի միջոցով, 
իսկ մուգ մատիտը ստեղծում էր հայտնի «ետևի կարը»:


12. Սա հենց այն դեպքն է, երբ «Գեղեցկությունը զոհեր է պահանջում»:


13. 1942 թվական: Աղջիկը զուգագուլպա նկար է ստեղծում պտուտակների, հեծանիվների ոտնակի և մատիտի միջոցով:



14. Այդ նպատակի համար նախատեսված ներկը սկսվում է արտադրվել մեծ քանակությամբ:


15. Պատերազմի ընթացքում նեյլոնին փոխարինող բամբակե զուգագուլպաներ էին սկսում գովազդվել, բայց նրանք թանկ էին և լայն տարածում չգտան: Լուսանկարում դերասանուհի Անն Շերիդան է:

Նյութն ամբողջությամբ՝ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել