Ֆրանսիական «Kusumi» թեյ արտադրողը ապրանքանիշի գովազդային հոլովակը պատրաստելու համար հրաշալի գաղափար է առաջարկել գովազդային «Quai des Orfèvres» գործակալությունը: Վերջնական արդյունքները կոչել են «Միաձուլման գեղեցկությունը»: Դրանք երեք կարճ հոլովակներ են («Wladmir Prince», «Sweet Love» և «BB Detox»), որոնք գովազդում են թեյը: Գովազդային արշավը գլխավորում է ռեժիսոր Ջերեմի Չարբիթը, ով հրաշալի ջրային խորեոգրաֆիա է ներկայացրել աշխատանքներում:
Առաջարկում ենք ստորև դիտել ստացված գովազդային հոլովակները, որոնք արվեստի իսկական աշխատանքներ են հիշեցնում:
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել