Ըստ Forbes-ի Louis Vuitton-ն աշխարհի ամենաարժեքավոր բրենդն էLife.panorama.am-ը գրում է.

Forbes բիզնես ամսագիրն այս անգամ անդրադարձել է աշխարհի 100 ամենարժեքավոր ապրանքանիշներին՝ իր սահմանած չափանիշներով կազմելով ցուցակը:

Նորաձևության Louis Vuitton ապրանքանիշը համարվել է աշխարհի ամենաարժեքավոր շքեղություն թելադրող ապրանքանիշը: Բանն այն է, որ վերջինս միակ նորաձևության ապրանքանիշն է, որ երբևէ հայտնվել է աշխարհի ամենաարժեքավոր ապրանքանիշների քսանյակում:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել