90-ականներին, երբ առաջին անգամ համացանցում հայտնվեցին վիրտուալ խանութները, սպառողներից շատերը դրան վերաբերվեցին կասկածամտորեն: Իսկ լյուքս դասի շատ բրենդներ կարծիք հայտնեցին, որ վաճառքի այդպիսի տարբերակը համահավասարեցնում է վաճառվող իրերի կարգավիճակը: Չէ ո՞ր թանկ հագուստ գնողները երբեք չեն փոխարինի աննկատ, անհոգի առցանց շոփինգը մեկ բաժակ շամպայնով, ֆոտոխցիկների լուսյերի ներքո կատարվող մեծ շուքով ու աղմկոտ գնումներով:
20 տարի անց փոխվեց ամեն ինչ: Ինտերնետային շոփինգն ամենասովորական ու տարածված երևույթն է: Ավելին, այսօր արդեն սպառողն իր զգեստը կամ պայուսակը տեսնում, հավանում ու նույնիսկ գնում է Instagram ֆոտոսոցցանցում:
Անցյալ տարի նոյեմբերին Net-А-Porter.com-ն օնլայն ամենահաջողակ ֆեշն-հարթակներից մեկը ամերիկյան 20 բրենդների հետ նոր ծառայություն առաջարկեց. հնարավորություն գնել դուր եկած իրը հենց ֆոտոյի միջոցով:Պարզապես պետք է սեղմել «Buy» կոճակը: Եթե մի ժամանակ սոցցանցից պետք էր տեղափոխվել խանութի օնլայն կայք, հիմա ամեն ինչ շատ ավելի պարզ է` տեսար- հավանեցիր- գնեցիր: Հատկապես, Instagram-ն արդեն վաղուց դարձել է իսկական վիրտուալ խանութ: Այն սոցիալական ցանց է, որի գլխավոր շեշտը եղել է ու միշտ էլ կմնա տեսողական գործառույթը: Այն իդեալական հարթակ է, հատկապես, նորաձևության ինդուստրիայի խաղացողների համար:
Իսկապես, Instagram-ն արդեն անձնական ֆոտոալբոմից վերածվում է լիարժեք բիզնես-հարթակի: Սոցցանցը վերջերս առաջարկեց մեկ ֆոտոյի տակ հրապարակել միանգամից մի քանի ֆոտո. մեկ նկար, մեկ վաճառվող իր, որը կարելի է տեսնել միանգամից մի քանի անկյուններից: Փոքրիկ բրենդները նույնպես ժամանակին հասկացան, ժամանակակից գնորդին պարտադիր չէ խանութ գնալ, բավական է, իրը տեսնել մի քանի ռակուրսով ու տեղում գնել: Այս ֆորմատով հաջողությամբ աշխատում են նաև վինտաժային իրեր վաճառողները: Եթե մի ժամանակ պետք էր ստեղծել հատուկ էջ eBay-ում կամ Etsy-ում, այսօր հերիք է նաև Instagram-ի հաշիվը: Ընդամենը մի քանի վայրկյան, ու երազանքների զգեստը կամ 50-ականների ոճով կարված ջինսը կլինի քոնը:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ։