Nestle Fitness  բրենդը այս անգամ էլ է ուշադրություն հրավիրել կրծքագեղձի քաղցկեղի  խնդրի վրա։ Ակցիան ուղղված է նրան, որ կանայք “նայեն” իրենց կրծքին:) Բառիս բուն իմաստով՝

Սա ի դեպ McCann Paris գործակալության հերթական հրաշալի աշխատաներից է։ Այստեղ կա արշավի լրիվ պատմությունը։

Ակցիան տրամաբանական շարունակությունն էր անցյալ տարի հաջող փորձի, որը կրկին իրականացվեց նույն թեմատիկայով։ Հիշեցնենք, որ անցյալ տարի ստեղծվել էր ինքն իրեն Tweet անող կրծկալ, որը անջատվելուց հետո ինքն իրնեն Tweet էր անում:)

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել