Tert.am Life-ը գրում է.

Մանկական նորաձևությունն այժմ ոչնչով չի զիջում մեծերի համար նախատեսված հավաքածուներին։ Համաշխարհային հայտնի նորաձևության տները՝ Gucci-ն, Chanel-ը, Dolce & Gabbana-ն, Chloé-ն, Burberry-ն, ամեն տարի առանձին հավաքածուներով ներկայացնում են երեխաների հագուստներ։ Փոքրիկների համար նախատեսված հավաքածուներ ստեղծելը բարդ է, քանի որ երեխաների մաշկը զգայուն է, հագուստը պետք է ոչ միայն գեղեցիկ, այլև հարմարավետ ու հիպոալերգիկ լինի։  

Համաշխարհային նորաձևության տների աշուն-ձմեռ 2019-2020 թթ. հավաքածուներն այս տարի փոքրիկներին հնարավորություն են տալիս հագնել գրեթե ամեն բան, որ նախատեսված է մեծերի համար։  Տարվա հիմնական միտումներից է «տյուլ» գործվածքը, որի հիմքում  բամբակը, պոլիէսթերն ու մետաքսն է։ Սա հնարավորություն է տալիս փոքրիկների համար ստեղծել և՛  հարմարավետ, և՛ նորաձև, և՛ հիպոալերգիկ look-եր։

Հոգեբանները վստահ են՝  հագուստը երեխաների համար նաև ինքնաարտահայտման հնարավորություն է։  Փոքրիկի՝ հագուստի միջոցով ինքնաարտահայտմանը կողմ են նաև հումորիստ, պրոդյուսեր Վաչե Թովմասյանն ու կինը՝ դիզայներ, լրագրող Գայանե Մանուկյանը։  

Tert.am Life-ի հետ զրույցում Գայանեն խոսել է մանկական նորաձևության, դստեր պահարանի մաիսն և լուսանկարներ տրամադրել։

Միան շուտով երեք տարեկան կդառնա, փոքրիկը, երբեմն, ինքն է իր ընտրում look-երը։ Մոխրագույն և վարդագույն համադրությամբ look-ը, ըստ Գայանեի, Միան է ընտրել, փոքրիկը նախընտրել է թագը թարս դնել։) Մայրիկը ժպիտով նշեց, որ թե՛ ինքը, թե՛ Վաչեն փորձում են հնարավորինս քիչ սահմանափակել աղջկան և տալ ինքնաարտահայտվելու հարավորություն։

«Միան շատ է սիրում մազակալներ, գլխազարդեր ընտրել։ Երբեմն ընտրում է ոչ միանման համադրություններ։ Չենք դիմակայում նրա էքսպերիմենտներին, որովհետև ուզում ենք, որ փորձի արտահայտվել։ Հետևում ենք, թե ինչ է ստացվում արդյունքում ու չենք բռնանում նրա ցանկությանը»,-ասաց նա։

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել