«Աջ ղեկով մեքենաների հետ կապված սպասվող սահմանափակումները հանրության շրջանում ամենաշատ քննարկվող թեմաներից է:
ՀՀ կառավարությունն օրերս հրապարակեց մի նախագիծ, որով սահմանվում է աջ ղեկով մեքենաների ներմուծումը և վերահաշվառումը, ինչը նշանակում է, որ այդպիսի մեքենա ունեցողները այլևս չեն կարող այն վաճառել Հայաստանում:
Այս նախագիծն ունի ընդգծված կողմնակիցներ, որոնց համոզմամբ, եթե Հայաստանում երթևեկությունն աջակողմյան է, դա նշանակում է, որ մեքենաները պետք է լինեն ձախ ղեկով, և դա ճիշտ է: Ու դա անհրաժեշտ է մեր երթևեկության մեջ առկա խառնաշփոթը վերացնելու համար:
Բայց մինչ օրս որևէ համոզիչ փաստարկ, թե որքանով են աջ ղեկով մեքենաները մեղավոր մեր այսօրվա երթևեկության վիճակի համար, այդպես էլ չի ներկայացվում: Ինչպես բազմիցս նշել ենք, չկա որևէ վիճակագրություն, որը կհիմնավորեր կամ կհերքեր աջ ղեկով մեքենաների «մեղքը»: Հայաստանում, չգիտես ինչու, գաղտնի է պահվում մեքենաների ընդհանուր թիվը, սակայն բազմաթիվ բաց աղբյուրներից կարելի է իմանալ այդ տեղեկատվությունը: Մասնավորապես, ԱՊՊԱ պայմանագրերի թիվը փաստում է, որ Հայաստանում ավտոմեքենաների թիվը մոտ 470 հազար է: Ըստ որոշ հաշվարկներ՝ աջ ղեկով մեքենաների թիվը դրա տասը տոկոսն է: Հայտնի է միայն, որ վթարներում ներգրավված մեքենաների մեջ աջ ղեկովների մասնաբաժինը նույնպես մոտ 10 տոկոս է, բայց եթե հաշվի առնենք, որ աջ ղեկով մեքենաների սեփականատերերը հիմնականում անփորձ և «նորընծա» վարորդներ են, ապա պարզ կդառնա, որ աջ ղեկով մեքենաների վթարների առնվազն մի զգալի մասի պատճառը ոչ թե ղեկի աջ կողմում լինելն է, այլ դրանց վարորդների անփորձությունը: Վերջիններս, ամենայն հավանականությամբ, նույն իրավիճակում վթարի կենթարկվեին նույնիսկ այն պարագայում, եթե վարեին ձախ ղեկով մեքենա»,-գրում է թերթը:
Նյութն ամբողջությամբ կարդացեք թերթի այսօրվա համարում:
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել