Շատերը  գիտեն,որ  ես  առանձնահատուկ  հակակրանք  ունեմ Լիլիթ Հովհաննիսյան-Վահրամ Պետրոսյան  զույգի  հանդեպ և  վերջին  տեսահոլովակի  շուրջ  ծավալված  քննարկումներից  համոզվեցի,որ  իմ ունեցած   հակակրանքը  արդարացված  է: Համացանցում  ընթերցելով  բազմաթիվ  քաղաքացիների  դժգոհություն  արտահայտող  մեկնաբանությունները, որոշեցի  դեմ  գնալ  իմ  սկզբունքին  և  դիտել  աղմուկ  բարձրացրած  տեսահոլովակը: Հազիվ  մի  քանի  րոպե  կարողացա  ինձ  զսպել և  համոզվեցի, որ Վահրամ  Պետրոսյանի    դիտարկումը, թե  հայ  կնոջ  էության  մեջ  է պորտապար  պարելը ` ճիշտ    էր: Միայն  մի  կարևոր  փոփոխություն  պետք  է  կատարել,ոչ  թե  հայ  կնոջ ,այլ Վահրամի  կնոջ  էության  մեջ  է  պորտապար  և  ես  էլ  իմ  կողմից  կավելացնեի  նաև  մերկապար  պարելու    ցանկությունը: Բացի  նրանից,որ  երգի  երաժշտությունը  գողացված  էր,խոսքերը  անիմաստ  և  զուրկ  որևէ  տրամաբանությունից,նաև  տեսահոլովակը  դիտելու  բան  չէր: Նկատելի   էր,որ  ծախսվել  է  բավականին  մեծ  գումար,բայց  հիմնական  շեշտը  դրվել  էր  պլագիատի  և  երգչուհու  էրոտիկ  պարի  վրա: Զարմանում  եմ,թե  ինչպես  կարելի  է  այս  տեսահոլովակը  ցուցադրել  հեռուստատեսությամբ,ինչ  են  մտածում  դրանց  ղեկավարները,ինչ  սկզբունքներով  են  առաջնորդվում,չէ որ  այստեղ  չկար  որևէ  դաստեարակող,կրթող  և  ուսուցանող  գործառույթ:Փորձելով  ամեն  ինչում  նմանակել  օտար  երգչուհիներին` Լիլիթը  մոռացել  էր  հագնվել գոտկատեղից  ներքև  նախատեսված  հագուստը,հմտանալով  մերկապար  հիշեցնող  շարժումներ  կատարելու  մեջ` մոռացել  էր  իր  հայ  լինելու  մասին  ևս:Արտասահմանյան  երգչուհիները  նույնպես  հագնվում  են  այսպես,բայց  ի  տարբերություն  Լիլիթի ` նրանք  ունեն  բարեկազմ  մարմին  և  ցուցադրում  են  իրենց  շքեզ կազմվածքը,նրանց  պարային  բեմադրություններով  զբաղվում  են  համապատասխան  պարուսույցներ,իսկ  Լիլիթի  դեպքում  երևի  բեմադրությունը  կատարել  էր  ուկրաինայից  հրավիրված  մերկապարուհիներից  որևէ  մեկը:Արտասահմանյան  աստղերը ստեղծում  են  երգեր  համաշխարհային   լսարանի  համար  ,որոնք  դառնում  են  մնայուն  արժեքներ  և  Լիլիթի  նման  կիսակայացած աստղիկների  համար  լինում  են  կրկնօրինակման   աղբյուր:Ադրբեջանամետ  և  թուրքամետ  քաղաքականությամբ  զբաղվող  այս  զույգին    նույնիսկ  չարժե  այսքան  քննադատել,քանի  որ  նրանք  այս  ամենից  հետևություն  չեն  անում  և  շարունակում  են  իրենց  անտաղանդ  և  գողացված  երգերի  ներկայացման  գործընթացը:Մենք  ունեցել  ենք Արամ  Խաչատրյան,Առնո  Բաբաջանյան,Գոհար  Գասպարյան,Նորայր  Մնացականյան   Մեծությունները,հպարտացել  ենք  նրանցով,բայց  այսօր  մեր  մշակույթը  անկում  է  ապրում,քանի  որ  այն  ներկայացնում  են  այսպիսի   խեղկատակներ  և  մենք  ամաչում  ենք    նրանց  պատճառով:Ժամանակն  է,որ  Մշակույթի  նախարարությունը  վերջապես  կատարի  իր  գործառույթները  և   դադարեցնի  նման  երգ  կոչված   օտարահունչ  կլկլոցների  տարածումը,որպեսզի  այսօր  էլ  ստեղծվեն  յոթանասունականների    երգերի  նման  երգեր,որ  մի  քանի  տասնամյակ  անց   մեր  սերունդներին  ներկայացնելու   որևէ  հայեցի  երգ  ունենանք:

 

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել