Գովազդ, գովազդային պաստառներ, գովազդային հոլովակներ... Պարզապես բազարը շուկայից տեղափոխվել է կյանքի բոլոր բնագավառները։
«Կյանքից վերցրու այն ամենը, ինչ կարող ես». այս է գովազդների գերակշիռ մասի փիլիսոփայությունը, և մի քանի շիշ գարեջուր կամ հյութ վաճառելու համար ժողովրդին այսպիսի «իմաստնությամբ» դաստիարակելով, մի գովազդն ավելի մեծ բարոյական վնաս է հասցնում հասարակությանը, քան տվյալ երկրի բոլոր գողական խմբերը՝ միասին վերցրած...

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել