Google-ն աշխարհի ամենախոշոր կայքը չէ, նախազգուշացնում է Business Insider-ը ՝ ի մի բերելով ամենա-ամենաներին՝ ըստ դրանք այցելած օգտատերերի:
Ըստ այդմ՝ աշխարհի ամենաշատ այցելություններ ունեցող դոմեյններն են՝

1.Amazon.com առցանց գնումների խոշորագույն կայքը՝ 163 մլն,

2. Չինական Sina.com.cn մեդիապորտալը՝ 169 մլն,

3.WordPress.com բլոգային հարթակը՝ 170.9 մլն,

4.Apple.com-ը՝ Apple-ի արտադրանքի ու ծրագրային ապահովման առցանց տիրույթը՝ 171.7 մլն,

5.Sohu.com չինական որոնողական համակարգը՝ 175.8 մլն,
6.Microsoft –ի կողմից ագրեսիվորեն գովազդվող Bing.com որոնողական կայքը՝ 184 մլն,

7.Twitter.com միկրոբլոգային սոցկայքը՝ 189.8 մլն,

8.Taobao.com չինական առցանց շուկան՝ 207 մլն,

9.Google-ի Ask.com որոնողական հարթակը՝ 218.4 մլն,

10. Blogger.com բլոգերական հարթակը՝ 229.9 մլն,
11.MSN.com-ը՝ Microsoft-ի ինտերնետ ունեցվածքի հավաքական կայքը՝ 254.1 մլն,

12. Կայքերի, ձայնադարանի ու պատկերադարանի չինական Baidu-ն՝ 268.7 մլն, 

13.Microsoft.com-ը՝ 271.7 մլն,

14.QQ.com չինական որոնողականը՝ 284.1 մլն,

15.Microsoft-ի նոր էլփոստը՝ Live.com –ը՝ 389.5 մլն,
16.Wikipedia.org առցանց հանրագիտարանը՝ 469.6 մլն,

17.Yahoo.com-ը՝ 469.9 մլն,

18.YouTube.com տեսատիրույթը՝ 721.9 մլն,

19.Ամերիկյան Google.com–ը՝ 782.8 մլն,

20.Ամերիկյան Facebook.com սոցկայքը՝ 836.7 մլն:
Իր ընթերցողին BI-ն առաջարկում է հաշվել, թե ինչ զգալի է չինական առաջատար կայքերի թիվն աշխարհի ամենա-ամենաների շարքում:

 

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել