Newmag-ը գրում է.
Մեզանից յուրաքանչյուրն իրեն բռնացրել է «ֆաբինգ»-ով զբաղվելիս: Այն գաջեթներից կախվածությունն է, երբ զրուցակցի հետ խոսելիս ընկղմվում եք սմարթֆոնի մեջ՝ մոռանալով զրուցակցի մասին: Phubbing տերմինը անգլ.՝ phone – «հեռախոս» և snubbing – «արհամարհական վերաբերմունք» բառերից է: Ֆաբինգը զրուցակցի հետ խոսելիս գաջեթի վրա շեղվելու սովորությունն է:
Ախտանիշներ: Սմարթֆոնը ձեռքում է քայլելու, քնելու, ընթրելու ընթացքում, գաջեթի մեջ եք անցկացնում բոլոր հավաքույթները՝ ծնունդ, երկույթ, զբոսանք: Ցանցում տեսածի վրայով անհիմն թերթում ե՞ք, հետապնդում է նորությունների ժապավենում կարևորը բաց թողնելու վախը:
2012-ին «Ֆաբինգ» եզրույթը մտածել են McCann գովազդային գործակալության աշխատակիցները: Նրանք մտածեցին անվանումը և սկսեցին STOP PHUBBING արշավը՝ կոչ անելով երիտասարդության անցնել կենդանի շփմանը:
- Եթե ֆաբբինգը ժանտախտ լիներ, այն կոչնչացներ 6 անգամ ավելի մարդ, քան ապրում է Չինաստանում:
- Ռեստորանում մեկ ընթրիքի ժամանակ կատարվում է միջինում ֆաբինգի 36 դեպք
- Մարդկանց 97% խոստովանել է, որ ֆաբինգի ժամանակ ուտեստները դառնում են անհամ
- Դեռահասների 87%-ը իրական շփման փոխարեն նախընտրում է խոսել հաղորդագրութուններով
- Ֆաբերների մեծամասնությունը օգտագործում են սմարթֆոնը ստատուսի թարմացման, հումորներ կարդալու, երգ լսելու և Google-ում անհեթեթություններ փնտրելու համար:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ։