Վերջին 2 օրվա ընթացքում Ucom ընկերության 4 տարբեր մասնաճյուղերում փորձել եմ վճարել բջջային հեռախոսակապի ծառայությունների դիմաց, սակայն, ապարդյուն. տեխնիկական կամ ծրագրային խնդիրների պատճառով ընկերությունը չի կարողաղանում սպասարկել Orange-ի նախկին բաժանորդներին:
Իսկ սպասարկման ծառայությունների վերականգնման վերաբերյալ որևէ հստակ տեղեկատվություն չի տրամադրվում ո´չ Ucom-ի մասնաճյուղերում, ո´չ էլ բաժանորդների սպասարկման կենտրոնում, որի հետ կապն էլ, ի դեպ, բավական խրթին է հաստատել:
Հաշվի առնելով ստեղված անորոշ իրավիճակն՝ ինչպես նաև այն, որ այսօր սպառվում է բջջային և շարժական ինտերնետ ծառայությունների դիմաց վճարելու վերջնաժամկետը, հաճախորդների շրջանում հավելյալ դժգոհություններից և խնդիրներ ստեղծելու իրողությունից խուսափելու նպատակով, Ucom ընկերության կողմից ճիշտ կլիներ՝
1. SMS հաղորդագրության միջոցով տեղեկացնել հաճախորդներին՝ նախ առկա ժամանակավոր խնդիրների մասին, ապա նաև՝ դրանց վերջնական կարգավորման վերաբերյալ,
2. Երկարեցնել ծառայությունների կասեցման վերջնաժամկետը մի քանի օրով, մինչև սպարկման ծառայությունների ամբողջական վերականգնումը և այդ մասին հաճախորդներին պատշաճ կերպով իրազեկումը:
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել