Իսկ սպասարկման ծառայությունների վերականգնման վերաբերյալ որևէ հստակ տեղեկատվություն չի տրամադրվում ո´չ Ucom-ի մասնաճյուղերում, ո´չ էլ բաժանորդների սպասարկման կենտրոնում, որի հետ կապն էլ, ի դեպ, բավական խրթին է հաստատել:
Հաշվի առնելով ստեղված անորոշ իրավիճակն՝ ինչպես նաև այն, որ այսօր սպառվում է բջջային և շարժական ինտերնետ ծառայությունների դիմաց վճարելու վերջնաժամկետը, հաճախորդների շրջանում հավելյալ դժգոհություններից և խնդիրներ ստեղծելու իրողությունից խուսափելու նպատակով, Ucom ընկերության կողմից ճիշտ կլիներ՝
1. SMS հաղորդագրության միջոցով տեղեկացնել հաճախորդներին՝ նախ առկա ժամանակավոր խնդիրների մասին, ապա նաև՝ դրանց վերջնական կարգավորման վերաբերյալ,
2. Երկարեցնել ծառայությունների կասեցման վերջնաժամկետը մի քանի օրով, մինչև սպարկման ծառայությունների ամբողջական վերականգնումը և այդ մասին հաճախորդներին պատշաճ կերպով իրազեկումը:
Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/armen.petrosyan.05/posts/1019240291446518?notif_t=close_friend_activity¬if_id=1461146489106763
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել