2014-ի նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին Acba Credit Agricole Bank-ը  Mayreni Lezu Advertising Agency-ի թեթև ձեռքով սկսեց արշավ American Express քարտերի համար։

3x6 woman

3x6 man

Արշավի, նրա արդյունավետության ու կրեատիվ թիմի մասին չի, որ ցանկանում ենք խոսել։)

Այս արշավն ADX-ի խմբագրության կողմից որակվում է որպես սովորական արշավ իր ուժեղ ու թույլ կողմերով, սակայն սոցիալական մեդիայի դարում՝ թռոլինգի ու վիրուսի պայմաններում, ուղղակի հանցանք կլիներ անտեսել արշավի մեկ այլ կողմը ։)

Նախապատմությունը

Ֆեյսբուքի  օգտատեր Վահագ Մարտիրոսյանը՝ նույն ինքը գովազդի միջի մոդելը, իր ֆեյսբուքյան էջում դեկտեմբերի 19-ին տեղադրում է գովազդի միջի նկարի առանց գովազդային պիտակների ու տեքստերի տարբերակը՝

vahagn

Նկարի տակ, քոմենթներում սկսվեց յուրատեսակ Ֆլեշմոբ, որը շարունակվեց մինչ դեկտեմբերի 30-ը։ Դրանք առանց մեկնաբանության՝

1

2

3

4

5

6

Հետո սկսվեց բացահայտ տռոլինգի ժամանակաշրջանը:)

7

8

9

10

11

12

14

19

15

Իսկ այս մեկը խմբագրության ամենասիրածն է  :)

17

Արվեստի աշխարհից․․․

20

22

23

24

26

27

29

Քանի որ թռոլինգը լոկալ բնույթ ուներ, ուստի այն շատ շուտ մարեց։ Մեր գնահատմամբ սա Ակբա Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկի կողմից կորցրած հնարավորություն էր նոր վիրուսային արշավ սկսել  ի օգուտ իր բրենդերից մեկի, քանի որ կապ չունի, թե ինչ բանկի քարտ կամ ինչ է ցույց տրվում նկարում, միևնույն է, սկզբնաղբյուրի հղումը մնում է American Express Blue քարտը։

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել