Tert.am-ը գրում է.
Business Insider-ը ի մի է բերել ամենաանհաջող լոգոները: Դրանց թվում է՝
Լոնդոնի 2012–ի Օլիմպիական խաղերի լոգոն, որի դիզայնը 400 հազար ֆունտ էր արժեցել:
Կաթոլիկ եկեղեցու երիտասարդական հանձնաժողովներից մեկի 1973-ի ապրանքանշանը:
Առլինգթոնի մանկաբուժական կենտրոն
Sun Rise Sushi սննդի կետի լոգոն, որն իրականում խորհրդանշում է ճապոնական թեյարանի հետևից բարձրացող արևը:
ԱՄՆ-ի Վերմոնտ նահանգի քարտեզի հայտնվելը օշարակի գովազդում հակասական ասոցիացիաներ է առաջանցնում:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ
Նյութի աղբյուր՝ http://www.tert.am/am/news/2014/07/05/worst-logos/
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել