Tert.am-ը գրում է.

Business Insider-ը ի մի է բերել ամենաանհաջող լոգոները: Դրանց թվում է՝

Լոնդոնի 2012–ի Օլիմպիական խաղերի լոգոն, որի դիզայնը 400 հազար ֆունտ էր արժեցել:

 

Կաթոլիկ եկեղեցու երիտասարդական հանձնաժողովներից մեկի 1973-ի ապրանքանշանը:


Առլինգթոնի մանկաբուժական կենտրոն


Sun Rise Sushi սննդի կետի լոգոն, որն իրականում խորհրդանշում է ճապոնական թեյարանի հետևից բարձրացող արևը:

ԱՄՆ-ի Վերմոնտ նահանգի քարտեզի հայտնվելը օշարակի գովազդում հակասական ասոցիացիաներ է առաջանցնում:

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել