17:08 , 26 հոկտեմբեր, 2013Panorama.am-ը գրում է.
«Լրանում է Վրաստանի նախագահ Միխայիլ Սահակաշվիլու պաշտոնավարման ժամկետը: Իր ելույթում նախագահը մեծ ափսոսանք է հայտնել, որ այդ ընթացքում չի կարողացել մեկնարկել Բաքու-Թբիլիսի-Կարս (ԲԹԿ) երկաթգծի շահագործման ծրագիրը», - նշված է ադրբեջանական «Зеркало» թերթում հրապարակված հոդվածում:
Հոդվածում նշվում է, որ ԲԹԿ երկաթուղային գծի վրացական տարածքի շինարարության աշխատանքները մեկնարկել են 2007թ. նոյեմբերի 21-ին: Ադրբեջանի, Վրաստանի և Թուրքիայի նախարարները` Իլհամ Ալիևը, Միխայիլ Սահակաշվիլին և Աբդուլլա Գյուլը, ԲԹԿ-ի շինարարության մեկնարկի վերաբերյալ խորհրդանշանական փաստաթուղթ են ստորագրել, որը տեղադրվել է պարկուճի մեջ, իսկ այնուհետև` երկաթուղային գծի հիմնաքարում:
«ԲԹԿ-ի շինարարության մեկնարկի մասին համաձայնագիրը ստորագրվել էր 2007թ. փետրվարի 7-ին, իսկ աշխատանքների ավարտը սպասվում էր 2009թ-ին: Ցավոք, ԲԹԿ-ն շահագործման չի հանձնվի ոչ միայն այս, այլ նաև սպասվող տարվա ընթացքում: Այս առիթով զարմանք է առաջացնում այն, որ բարձրաստիճան պաշտոնյաները շարունակում են պնդել, որ շինարարական աշխատանքներն ընթանում են հաստատված ժամանակացույցի համաձայն», - գրում է «Зеркало»-ն:
Վրաստանի Տնտեսության և կայուն զարգացման նախարարության տրանսպորտային քաղաքականության բաժնի ղեկավար Քետևան Սալուկվաձեն, ԲԹԿ երկաթուղային ծրագրի իրականացման մասին խոսելիս, հայտնել է, որ ընթացիկ ժամանակացույցի համաձայն` այդ երկաթուղու վրացական տարածքի աշխատանքները կավարտվեն 2015թ: Իր խոսքերով`այսօր առաջին տարածքում (Մարաբդա-Թեթրիցկարո) կատարված է աշխատանքների 78%-ը, երկրորդ տարածքում`(Թեթրիցկարո-Ցալկա)` 54%-ը, երրորդ տարածքում (Ցալկա-Ախալքալաք)` 23%, չորրորդ տարածքում (երկաթուղու կանգառը)` 9%-ը, երկաթուղու կայարանում`39%-ը և երկաթուղու հինգերորդ տարածքում (Ախալքալաք-Կարցախի)` 33%-ը:
Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ