11:57 , 13 օգոստոս, 2013Երբ ստեղծագործակա խումբը փորձել է հավաքել անցած տարվա տպագիր գովազդի ավագույն նմուշները, դրանց թիվը հազիվ հասել է 15-ի: Իսկ երբ սկսեցին հավաքել ամենաանհեթեթ, ծիծաղելի ու անիմաստ գովազդային վահանակները, ստիպված էին չարճարվել՝ առանձնացնելու համար դրանցից ամենավատագույնները 500-ից ավելի թեկնածուների մեջ:
Եվ այսպես, փորձենք ներկայացնել 2012 թվականին ռուսական տպագիր գովազդի ամենածիծաղելի ու մարազմի աստիճանի հասնող նմուշները.












Շարունակությունը՝ այստեղ