15:20 , 29 դեկտեմբեր, 2020Ամանորյա տոների նախօրեին առցանց խանութները դժվարություններ են ունեցել պատվերներ առաքելու հարցում, հաղորդում է «Կոմերսանտը»: Հրապարակումը նշում էր, որ IKEA-ն նախազգուշացրել էր պատվերներ կատարելիս «տեխնիկական դժվարությունների» մասին, իսկ Wildberrys-ն զգուշացրել է ուշացումների մասին:
Մոսկվայում Wildberry-ի հաճախորդներից մեկը լրագրողներին ասաց, որ իր պատվերի առաքումը հետաձգվել է երկու օրով, և ընկերությունը շարունակում է հետաձգել այն: Wildberrys-ը դա բացատրել է պատվերների մեծ քանակով: Նախորդ տարվա համեմատ օրական գնումների քանակը կրկնապատկվել և հասել է 1,5 միլիոն պատվերի:
IKEA-ն սկսել է նախազգուշացնել պատվերների հետ կապված հնարավոր խնդիրների մասին տեխնիկական դժվարությունների պատճառով: Առաքումները դադարել են գործել առցանց խանութներում, իսկ Մոսկվայում դռնից դուռ առաքման ծառայությունը նույնպես սկսեց չգործել:
Ozon-ը նշում է, որ տոներից առաջ ամենատարածված ապրանքները շուտ են վերջանում, օրինակ՝ տոնածառերը, որոնք ռուսները գնում են վերջին պահին: M.Video-Eldorado-ն և Lamoda-ն հավաստիացրել են, որ իրենք նախապես պատրաստվել էին տոների ընթացքում ավելացված ծանրաբեռնվածությանը և պատվերների առաքման հարցում դժվարություններ չեն ունեցել:
Պատվերի մշակման հետ կապված խնդիրների պատճառներից մեկն առցանց գնումների հատվածում աճող պահանջարկն է: Data Insight վերլուծական գործակալության գործընկեր Բորիս Օվչինիկովը նշել է, որ նոյեմբերին անցյալ տարվա համեմատ առցանց պատվերների քանակն աճել է 60%-ով: Մեկ այլ պատճառ է շուկայում մեծ մրցակցությունը և առաքիչների պակասը, ավելացրել է Infoline-Analytics- ի գլխավոր տնօրեն Միխայիլ Բուրմիստրովը:
Ամանորի տոներին ծանրոցների առաքման հետ կապված խնդիրները գրեթե ամեն տարի են հայտնվում: Անցյալ տարի օգտվողները բողոքել են, որ Ozon-ը վերջին պահին փոխում է առաքման ամսաթիվը: Ամռանը մանրածախ առևտրի կենտրոնները հայտարարում էին Դաշնային մաքսային ծառայության պատվերի հետաձգման մասին: Փաստաթղթերի մշակման նոր կանոնների պատճառով մաքսատներում ծանրոցների վերամշակման ժամանակը հինգ անգամ ավելացել է: