Սակայն մինչև այս ելույթը, 2019 թվականի հուլիսին Եվրոպական ավիացիոն անվտանգության գործակալությունը՝ EASA-ն, ստուգումներ էր իրականացրել Հայաստանի քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեում (ՔԱԿ) և հայաստանյան երկու ավիաընկերություններում՝ «Տարոն-Ավիա» ՍՊԸ-ում և Atlantis European Airways-ում, և բացահայտել մի շարք թերություններ։
Իսկ 2019 թ. նոյեմբերի 7-ին Բրյուսելում EASA-ի, Եվրահանձնաժողովի և ՔԱԿ-ի միջև տեղի ունեցած հանդիպման ընթացքում ՔԱԿ-ը տեղեկացվել էր ԵՄ «սև ցուցակում» հայտնվելու հանարավոր վտանգի մասին, որի «ավետիսը» ԵՄ-ից եկավ օրեր առաջ:
Եվրահանձնաժողովը թարմացրեց ԵՄ օդային անվտանգության ցուցակը՝ այն ավիաընկերությունների ցանկը, որոնք ենթակա են գործողության արգելքի կամ գործողության սահմանափակումների Եվրամիության ներսում, քանի որ դրանք չեն բավարարում անվտանգության միջազգային չափանիշերին: Եվ այդ թարմացումից հետո Հայաստանում հավաստագրված բոլոր ավիաընկերություններն ավելացվել են ցուցակում մինչև երկրի անվտանգության վերահսկողության հնարավորությունների հետագա գնահատումը: Այս որոշումը կայացվել է Հայաստանի քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի և վեց հայկական ավիափոխադրողների գործունեության ուսումնասիրությունների արդյունքում:
Առանց շատ խորանալու՝ մի կողմ ենք թողնում Տաթևիկ Ռևազյանի՝ «միստիկ» ավիաըներության մասին հայտարարությունը, քանի որ վերջինս այդպես էլ փակագծերը չբացեց, թե այդ ինչ ավիաընկերության մասին էր խոսում, և ով էր պատրաստվում այդքան գումար ներդնել՝ նման բիզնես-պլան իրականացնելու համար:
Սակայն ուզում ենք նշել, որ վերը նշված դեպքերի հարջորդականությունից ստացվում է, որ ՔԱԿ նախագահը, չնայած այն հանգամանքին, որ գիտեր ԵՄ օդային անվտանգության «սև» ցուցակում հայտնվելու մասին, որի հետևանքով սահմանափակվելու էին ավիաընկերությունների գործունեության շրջանակները, չնայած այն հանգամանքին, որ նա գիտեր, որ իր՝ հայկական նոր ավիաընկերության ստեղծման մասին լուրը գրեթե անհնարին է ստեղծված խնդիրների ֆոնին, բայց նա առանց ամաչելու խաբեց ԱԺ պատգամավորներին, խաբեց ՀՀ իշխանությանը, և, իհարկե, խաբեց հայ ժողովրդին:
Ռևազյանի խաբեբայությունները, ցավոք սրտի, այսքանով չեն սահմանափակվում: Սակայն ամենավատն այն է, որ նրա ստերի և շատ «պրոֆեսիոնալ» աշխատանքի պատճառով տուժեց մի ամբողջ ոլորտ: