Հայտնի կինոարտադրողների անվանումներն ու էմբլեմաները բոլորիս շատ լավ հայտնի են։ Ֆիլմերի կամ սերիալների սկսվելու ժամանակ առաջինը մեզ ցուցադրում են ստեղծող կազմակերպության լոգոտիպը։ Մենք դրանք ընկալում ենք որպես սովորական նկարներ և չենք մտածում, թե ինչ գաղափար է թաքնված դրանց մեջ։ Սակայն իրականում այդ լոգոտիպների հետ կապված հետաքրքիր պատմություններ կան։
Վարկածներից մեկի համաձայն՝ կազմակերպության հիմնադիրներից մեկը՝ Ուիլյամ Հոդկինսոնը, լոգոտիպի էսքիզը նկարել է ռեստորանում, սովորական անձեռոցիկի վրա։ Այն հիշեցնում է Յուտա նահանգում գտնվող Բեն Լամոնդի գագաթը։ Այդ լեռը խորհրդանշում է հաջողության հասնելու ձգտում և ճանապարհին բոլոր խոչընդոտները հաղթահարելու կամք։ Լոգոտիպի առաջին տարբերակի վրա եղել են 24 աստղեր, որոնք համապատասխանում են կազմակերպության հետ պայմանագիր ստորագրած առաջին գերաստղերի քանակին, այնուհետև անհայտ պատճառներով աստղերի քանակը դարձել է 22։
Կազմակերպության լոգոտիպի համար օգտագործվել է միսս Կոլումբիայի դեմքը։ Միսս Կոլումբիան երկրի խորհրդանիշներից մեկն էր, որը հայտնվել էր ԱՄՆ-ի քաղաքացիական պատերազմից հետո։ Ի տարբերություն քեռի Սեմի՝ նրա կերպարը չի ֆիքսվել, և հագուստը հաճախակի փոփոխվել է։ Այս փոփոխությունները հնարավոր է տեսնել նաև կազմակերպության լոգոտիպի վրա։ Սկզբնական տարբերակում կինն իր ձեռքին պահում էր ձիթապտղի ճյուղ և վահան, այնուհետև ձեռքերի մեջ ջահ հայտնվեց, իսկ գլխին՝ գլխարկ։ Վերջին տարբերակում նա խիստ սանրվածքով կանգնած է պատվանդանի վրա։
Թե ինչու է կազմակերպությանը խորհրդանիշ դարձել առյուծը, հայտնի չէ։ Վարկածներից մեկի համաձայն՝ լոգոտիպի հեղինակը ոգեշնչվել է Կոլումբիական համալսարանի խորհրդանիշ «Roar, Lion, Roar» երգից։ Համր կինոյի դարաշրջանում առյուծը լուռ էր և արդեն ժամանակի ընթացքում սկսեց մռնչալ։ Հետաքրքիրն այն է, որ հեռուստադիտողներն առյուծի ձայնն ավելի շուտ են լսել, քան ի հայտ է եկել ֆիլմերի ձայնակցումը։ Նրա մռնչյունը ֆոնոգրաֆով ձայնագրել էին և ամեն անգամ ֆիլմ ցուցադրելուց առաջ միացնում էին այն։
Լոգոտիպի ստեղծմանը մասնակցել են 7 առյուծներ, սակայն ամենահայտնին դարձել է երրորդը՝ Թանները, որի աշխատանքային տարիները համընկնում են ստուդիայի ոսկե դարաշրջանի հետ։